خانواده هواوی پی ۴۰ احتمالا ۳ عضو پرچمدار داشته باشد
1 min read

خانواده هواوی پی ۴۰ احتمالا ۳ عضو پرچمدار داشته باشد

بر اساس گفته یکی از منابع نزدیک به هواوی، خانواده هواوی پی ۴۰ که امسال معرفی خواهد شد ممکن است شامل سه پرچمدار باشد. همچنین مشخصا عنوان می شود که خانواده هواوی پی ۴۰ احتمالا ۳ عضو پرچمدار داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

خانواده هواوی پی ۴۰

خانواده هواوی پی ۴۰

هواوی معمولا در تولید گوشی‌های سری پی از دو مدل پرچمدار خود رونمایی می‌کند که شامل نمونه استاندارد و نسخه‌ی پرو است. این اتفاق در سال گذشته نیز رخ داد و هواوی گوشی‌های پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو را روانه‌ی بازار کرد. با این حال ممکن است امسال شرایط تغییر یابد و تولید کننده‌ی چینی تفاوت‌هایی در ترکیب پرچمداران خود ایحاد کند.

گفته می شود که طراحی دوربین ممکن است در مدل‌های پایه (استاندارد و پرو) بدون تغییر نسبت به مدل سال گذشته باقی بماند و ظاهر پی ۳۰ را حفظ کند. در حالی که مدل سوم طراحی دوربین مستطیلی دارد که پیش از این در رندرها دیده شده بود.

در مورد طراحی سیستم دوربین اطلاعات دقیقی موجود نیست. پیش این شاهد بودیم که در رندرهای دو مدل از پی 40، طراحی دوربین مستطیلی شکلل است. با این وجود، بعید نیست که در یکی از این سه مدل، طراحی دوربین متفاوتی نسبت بقیه وجود داشته باشد.

تصمیم هواوی برای ارائه جدیدترین نسل پرچمداران خود در سه مدل مختلف احتمالا واکنشی در برابر گلکسی جدید سامسونگ خواهد بود که حداقل در سه مدل و با نام‌های گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا عرضه خواهند شد.

هر سه پرچمدار هواوی توسط چیپست کایرین 990 5G تغذیه می‌شوند اما ممکن است در مدل پایه، کایرین 990 بدون مودم 5G یکپارچه طراحی شود. هواوی همچنان از پوسته EMUI 10 بر بستر اندروید 10 در این گوشی استفاده خواهد کرد.

منتظر خانواده هواوی پی ۴۰ هستید؟ فکر می کنید عضو سوم این خانواده یک پرچمدار اقتصادی تر از عضوی میانی باشد؟

نوشته خانواده هواوی پی ۴۰ احتمالا ۳ عضو پرچمدار داشته باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.