نمایشگر دو لبه خمیده شیائومی می ۱۰ با لو رفتن گلس آن تایید شد

دیشب در ترنجی خواندیم که امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۱۰ پرو بالای ۱۲۵ خواهد بود. به نظر می رسد که پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ شیائومی می خواهد نواقص قبلی خود یعنی دوربین و لوکس نبودن را برطرف کند. امروز اما می بینیم که نمایشگر دو لبه خمیده شیائومی می ۱۰ با لو رفتن گلس آن تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر دو لبه خمیده شیائومی می ۱۰

نمایشگر دو لبه خمیده شیائومی می ۱۰

این عکس نشان می‌دهد که صفحه نمایش گوشی از طرفین، خمیده خواهد بود. البته به نظر می‌رسد لبه‌های بالا و پایین نیز، کمی انحنا داشته باشند. همچنین حاشیه‌‌ها از سه سمت بسیار باریک هستند و فقط قسمت چانه جلب توجه می‌کند. اما در محافظ نمایشگر شیائومی می ۱۰ اثری از حفره یا بریدگی ناچ دیده نمی‌شود و چه بسا این گوشی را با دوربین سلفی زیر صفحه‌ای ملاقات کنیم.

البته افشاگری که این عکس را به اشتراک گذاشته، به وجود حفره‌هایی در صفحه نمایش دستگاه اشاره کرده است. پس شاید هم یک حفره دوگانه در شیائومی می ۱۰ وجود داشته باشد؛ چون برای این نوع حفره، نیازی به برش خوردن محافظ نمایشگر نیست. احتمالا در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) که اسفند ماه برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از این گوشی و مدل پرو خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که شیائومی می ۱۰ یا شاید می ۱۰ پرو با نمایشگر دو لبه خمیده، خریدنی‌تر شود؟

نوشته نمایشگر دو لبه خمیده شیائومی می ۱۰ با لو رفتن گلس آن تایید شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.