بنچمارک Antutu شیائومی می ۱۰ پرو امتیاز ۵۶۰ هزار را ثبت کرد
1 min read

بنچمارک Antutu شیائومی می ۱۰ پرو امتیاز ۵۶۰ هزار را ثبت کرد

شیائومی برای پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۲۰ خود برنامه ویژه ای دارد. اولین دستگاهی که در مراسم معرفی اسنپدراگون ۸۶۵ گفته شد با این چیپست ارایه می شود، شیائومی می ۱۰ یا شاید فقط مدل پرو بود. امروز می بینیم که بنچمارک Antutu شیائومی می ۱۰ پرو امتیاز ۵۶۰ هزار را ثبت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک Antutu شیائومی می ۱۰ پرو

بنچمارک Antutu شیائومی می ۱۰ پرو

در تصویر بالا نتیجه بنچمارک انتوتو را مشاهده می‌کنید. این بنچمارک نشان می‌دهد که پرچمدار بعدی شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و پردازنده گرافیکی ادرنو ۶۵۰ استفاده می‌کند. در نتیجه شیائومی می ۱۰ پرو مودم X55 5G خواهد داشت. این گوشی موفق شده از انتوتو امتیاز ۵۶۰۲۱۷ را به دست آورد.

طراحی شیائومی می ۱۰

تصویر اصلی مطلب از ماژول دوربین می ۱۰ شیائومی را نشان می‌دهد. در این تصویر می‌توانیم حضور دوربینی چهارگانه با چینش عمودی را ببینیم که در گوشه سمت چپ بدنه قرار گرفته است. علاوه بر این، رندر زیر که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، طراحی جلو و عقب پرچمدار بعدی شیائومی را به تصویر کشیده است.

این تصویر موبایلی با دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر را نشان می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی در چهار ضلع خود حاشیه‌های بسیار کمی دارد و زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. در سمت راست بدنه دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا به چشم می‌خورد ولی در سمت چپ ظاهرا هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود.


مشخصات می ۱۰ و می ۱۰ پرو

شیائومی می ۱۰ پرو احتمالا نمایشگری با رفرشریت ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. دوربین چهارگانه این گوشی از لنزهای ۱۰۸ + ۲۰ + ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. گفته می‌شود که می ۱۰ پرو یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

در آن سو، می ۱۰ عادی نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت و دوربین آن از لنزهای ۶۴ + ۲۰ + ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی ساخته شده است. این تلفن هوشمند احتمالا به یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد.

سامسونگ رسما تایید کرده که پرچمداران بعدی خود را در تاریخ ۲۲ بهمن معرفی خواهد کرد. شیائومی هم پیش‌تر گفته بود که می‌خواهد می ۱۰ و می ۱۰ پرو را در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ به بازار بفرستد، اما حالا گزارش‌هایی منتشر شده که از احتمال عرضه این سری پیش از پرچمداران سامسونگ خبر می‌دهد.

نظر شما چیست؟ شیائومی می ۱۰ پرو برای شما جذاب ظاهر شده است؟

نوشته بنچمارک Antutu شیائومی می ۱۰ پرو امتیاز ۵۶۰ هزار را ثبت کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.