به آیفون ۹ یا آیفون SE 2 سلام کنید
1 min read

به آیفون ۹ یا آیفون SE 2 سلام کنید

در ترنجی خواندیم که اپل ۶ آیفون برای سال ۲۰۲۰ آماده می کند که شامل آیفون ۹ با آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو و نسخه های پلاس آن ها می شود. امروز یعنی تقریبا ۹ ماه قبل از معرفی این دستگاه ها، رندرهای آیفون ۹ یا آیفون اس ای ۲ لو رفته است. البته بعید نیست که این دستگاه در کنگره جهانی موبایل یا MWC 2020 رونمایی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به آیفون ۹ یا آیفون SE 2 سلام کنید.

آیفون ۹ یا آیفون اس ای ۲

حقیقتا نمی دانم چرا اپل باید در سال ۲۰۲۰ چنین موبایلی با چنین حاشیه ای را معرفی کند. مگر حاشیه سود باید چقدر باشد که موبایل احتمالا ۴۰۰ دلاری آن ها اینقدر طراحی خارج از رده‌ای را ارایه کند اما می دانید چیست؟ این اپل و حاشیه سود فراوان!

آیفون ۹ یا آیفون اس ای ۲

همانطور که در تصویر بالا می بینید، iPhone 9 یا iPhone SE 2 با حاشیه بسیار زیاد که همانند آیفون ۶ (تا آیفون ۸) است ارایه می شود. روی حاشیه پایین Touch ID یا حسگر اثرانگشت اپل حضور دارد. این ویژگی از آیفون های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ کاملا حذف شده بود و آخرین مرتبه سال ۲۰۱۷ روی آیفون ۸ آن را دیدیم.

همانطور که اگر کمی دقت کنید به راحتی متوجه می شوید، فریم دور آیفون ۹ استیل ضدزنگ خواهد بود و دیگر خبری از آلومینیوم استفاده شده در آیفون ۸ نیست.

قاب پشتی آیفون ۹ یا آیفون SE 2 شیشه ای بوده و در قسمت دوربین برآمدگی کمی دارد. همانند نمایشگر که حاشیه زیادی دارد اپل به خود زحمت اضافه کردن دوربین به دوربین اصلی را نداده و یک دوربین اصلی چیزی است که با خرید این موبایل ۴۰۰ دلاری (قیمت احتمالی) نصیب شما خواهد شد.

آیفون ۹ یا آیفون اس ای ۲

آیفون ۹ یا آیفون اس ای ۲

گفته می شود که این گوشی هوشمند به نمایشگر 4.7 اینچی و تاچ آیدی مجهز می‌شود. قدرت آن توسط چیپست اپل A13 Bionic تامین می‌شود و اپل برای آن 3 گیگابایت رم درنظر می‌گیرد. از سایر مشخصات احتمالی آن می‌توان به دوربین اصلی تکی و قیمت پایه ۴۰۰ دلار اشاره کرد.

نظر شما درباره طراحی احتمالی iPhone 9 چیست؟ چرا مثلا نباید با قیمت زیر ۳۰۰ دلار به فکر خرید ردمی کی ۳۰ 5G بود مثلا؟

ردمی کی ۳۰ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و نمایشگر ۱۲۰ هزتر در کنار شارژر ۳۰ وات به قیمت ۲۸۴ دلار رسما معرفی شد

نوشته به آیفون ۹ یا آیفون SE 2 سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.