به سونی اکسپریا ۱.۱ سلام کنید

هنوز نام رسمی پرچمدار نیمه اول سونی مشخص نشده است اما از میان احتمال‌های اکسپریا ۱.۱ و اکسپریا ۵ پلاس به نظر می رسد اکسپریا ۱.۱ شانس بیشتری برای انتخاب دارد. امروز رندرهای Onleak از Xperia 1.1 منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به به سونی اکسپریا ۱.۱ سلام کنیم.

اکسپریا ۱.۱

اکسپریا ۱.۱

با توجه به آنچه که از ظاهر Xperia 1.1 می‌توانیم مشاهده کنیم، به نظر می‌رسد این دستگاه دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی OLED خواهد بود که احتمالاً نسبت ابعاد 21:9 خواهد داشت. در دو سمت کناری این نمایشگر و بالا و پایین آن حاشیه‌هایی را می بینم که در مقایسه با قبل به طرز قابل توجهی کاهش یافته اند. البته در این حاشیه‌ها یک جفت بلندگوی استریو جای گرفته است، قابلیتی که سونی آن را در گوشی اکسپریا XZ3 لحاظ نکرده بود.

علاوه‌براین حاشیه بالایی پذیرای دوربین‌سلفی گوشی نیز می‌باشد که احتمالاً یک سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. در قاب پشتی گوشی هم دوربین‌های اصلی ارتقا پیدا کرده‌اند و حالا در گوشه سمت چپ قرار گرفته‌اند.

اکسپریا ۱.۱

اکسپریا ۱.۱

به نظر می‌رسد که سونی دوربین اصلی گوشی اکسپریا ۱.۱ (یا اکسپریا ۵ پلاس) را با یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله‌فوتو به‌جای دوربین پریسکوپی همراه کرده است است. برای اینکه سونی همچنان در بخش دوربین میدان را به حریفان واگذار نکند احتمالاً یک سنسور سه بعدی ToF هم برای بهبود کیفیت عکاسی پرتره در کنار دوربین اصلی جای خواهد گرفت.

به طور کلی آنچه که در تصاویر مشخص است ظاهر این گوشی باکسی‌تر از قبل شده است و ما را به یاد خانواده اکسپریا زد می اندازد. در قسمت پایین آن نیز پورت USB-C جای گرفته و در سمت راست آن کلید پاور. در نهایت سونی امضای همیشگی خود در گوشی‌های هوشمند یعنی کلید اختصاصی شاتر را نیز در این گوشی حفظ کرده است.

حسگر اثرانگشت Xperia 1.1 روی لبه دستگاه است و این را می پسندیم. نظر شما درباره اکسپریا ۱.۱ احتمالی چیست؟

نوشته به سونی اکسپریا ۱.۱ سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.