رندر شیائومی می ۱۰ پرو را با مجموع ۶ دوربین ببینید

اگر خط مشی طراحی پرچمداران و دستگاه های مهم شیائومی را دنبال کرده باشید می توانید حدس خوبی بزنید مبنی بر این که طراحی شیائومی می ۱۰ پرو به چه صورت خواهد بود. امروز یک نمود گرافیکی از تصور اکثر ما را با هم می بینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر شیائومی می ۱۰ پرو را با مجموع ۶ دوربین ببینید.

رندر شیائومی می ۱۰ پرو

رندر شیائومی می ۱۰ پرو

طبق جدیدترین اطلاعات شیائومی Mi 10 پرو به نمایشگر اولد دو لبه خمیده ۶.۵ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز می شود و از حفره درون نمایشگر برای دوربین سلفی خود استفاده می کند. سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر جاسازی شده است.

محصول جدید شیائومی از جدیدترین نسل پردازنده های کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می برد. این گوشی از رم 12 گیگابایتی برخوردار بوده و سه گزینه متفاوت برای حافظه ذخیره سازی آن وجود دارد: 128، 256 و 512 گیگابایتی. گوشی می 10 پرو از فناوری 5G برای برقراری ارتباطات استفاده می کند.

از لحاظ دوربین باید گفت که گوشی Mi 10 پرو به دوربین چهارگانه در پنل پشتی خود مجهز بوده که شامل سنسورهای 108 مگاپیکسلی (دوربین اصلی)، 48 مگاپیکسلی اولترا واید، 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 8 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود. طبق رندرهای منتشر شده، این چهار سنسور به صورت عمودی چیده شده اند و یک فلاش LED در کنار آن ها به چشم می خورد. متاسفانه اطلاعات خاصی درباره وضوح دوربین سلفی در دسترس نیست.

طبق گزارش های دریافت شده، این شرکت چینی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در گوشی جدید خود استفاده کرده که از شارژ سریع سیمی 66 واتی و بی سیم 40 واتی پشتیبانی می کند. قیمت ابتدایی برای فروش نسخه 128 گیگابایتی در حدود 550 دلار برآورد شده است.

نسخه های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی نیز احتمالا با قیمت ابتدایی 590 دلار و 650 دلار در معرض فروش گذاشته خواهند شد. به نظر می رسد که گوشی پرچمدار Mi 10 در کنار گوشی های نسخه پرو و احتمالا نسخه SE در نمایشگاه MWC سال جاری در بارسلونا معرفی می شوند.

نظر شما درباره شیائومی می ۱۰ پرو احتمالی چیست؟

نوشته رندر شیائومی می ۱۰ پرو را با مجموع ۶ دوربین ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.