توییت وزیر ارتباطات با آیفون در حالی که از تولید داخلی حمایت می کند
1 min read

توییت وزیر ارتباطات با آیفون در حالی که از تولید داخلی حمایت می کند

در حالی که وزیر ارتباطات خود را حامی تولیدات داخلی می نامد و حتی پنج‌ماه پیش بود که در ترنجی پاسخ رسمی این سوال که گوشی وزیر ارتباطات چه مدلی است؟ یک گوشی جی ال ایکس بود، حالا شاهد توییت وزیر ارتباطات با آیفون هستیم، در حالی که از تولید داخلی حمایت می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره توییت وزیر ارتباطات با آیفون صجبت کنیم.

توییت وزیر ارتباطات با آیفون

توییت وزیر ارتباطات با آیفون

در توییت وزیر ارتباطات پیرامون حوادث اخیر نکته قابل توجه شاید در نگاه اول هماهنگی با نگاه عمومی به موضوعات را نشان می دهد. البته نکته جالب برای اهل فن را می توان در پاسخ محبوب به توییت وزیر ارتباطات دید. البته اگر شما هم از توییتر وب استفاده کنید به راحتی این موضوع را متوجه می شوید.

بله، این توییت وزیر ارتباطات از یک آیفون منتشر شده است. همانطور که بالاتر گفتیم این در حالی است که ایشان معتقد است تولیدات داخل (که مایلم بگویم، مونتاژهای داخل) از تولیدات خارجی با کیفیت تر هم هست.

گوشی وزیر ارتباطات چه مدلی است؟ پاسخ رسمی وزیر

همچنین هفته پیش دیدیم که سامانه فروش قسطی موبایل هوشمند توسط وزیر ارتباطات وعده داده شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ما اینجا شاهد چه موضوعی هستیم؟ گوشی واقعی اصلی وزیر ارتباطات چیست؟

نوشته توییت وزیر ارتباطات با آیفون در حالی که از تولید داخلی حمایت می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.