شاید گلکسی اس ۲۰ نمایشگر ۱۲۰ هزتر نداشته باشد

نمایشگر ۱۲۰ هرتز یک شایعه دنباله‌دار از گلکسی S20 یا گلکسی اس ۱۱ است. ابتدا یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای گلکسی اس ۱۱ محتمل است. همچنین دوباره سه روز پیش خواندیم که نمایشگر گلکسی اس ۲۰ رفرشریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. امروز اما رفتار یکی از منابع نزدیک به سامسونگ این شبهه را ایجاد می کند که شاید شاید گلکسی اس ۲۰ نمایشگر ۱۲۰ هزتر نداشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۲۰

نمایشگر گلکسی اس ۲۰

همانطور که در توییت بالا می بینید، از احتمال ۱۲۰ هرتز نبودن نمایشگر گلکسی S20 خیلی ناراحت است و می گوید که وان پلاس ۸ پرو را ترجیح خواهد داد. پس از این توییت نیز اظهار نظرهای دیگری وجود دارد که پایین تر می بینید:

این توییت ها چند ساعت بعد پاک شدند و او گفت بهتر است منتظر اخبار رسمی باشیم. هنوز مشخص نیست که واقعا آیا سامسونگ می خواهد از پنل ۱۲۰ هرتز پیش از اپل استفاده کند یا صبر کند سال آتی پس از آیفون ۱۲ که احتمالا نمایشگر ۱۲۰ هرتز دارد، گلکسی اس ۳۰ یا هر نامی که بر پرچمدار سال ۲۰۲۱ سامسونگ قرار بدهند را به این نمایشگر مجهز کند.

شخصا فکر می کنم که حداقل یک عضو در خانواده Galaxy S20 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه خواهد شد و این لازمه پیشرو بودن این شرکت کره ای در مقابل رقبای ریز و درشت دیگر است که دستگاه های خود را به نمایشگر ۱۲۰ هزتر مجهز کرده اند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نمایشگر گلکسی S20 با چه رفرش‌ریتی به بازار عرضه شود؟

نوشته شاید گلکسی اس ۲۰ نمایشگر ۱۲۰ هزتر نداشته باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.