ردمی نوت ۹ (Redmi Note 9) را با سوراخ نمایشگر ببینید
1 min read

ردمی نوت ۹ (Redmi Note 9) را با سوراخ نمایشگر ببینید

اگر بگویید همین تازگی‌ها بود که ردمی نوت ۸ معرفی شد کاملا حق دارید چون همین ۴ ماه پیش ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چهارگانه و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد. البته این شایعات درباره ردمی نوت ۹ به این معنی نیست که همین روزها معرفی خواهد شد اما این را می گویید که معرفی آن کاملا نزدیک است. ردمی نوت ۹ (Redmi Note 9) با سوراخ نمایشگر لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ردمی نوت ۹

ردمی نوت ۹

شیائومی معمولا تلاش می کند تا میان رده های به روز و جذابی تولید کند. با معرفی خانواده گلکسی AX1 سامسونگ که درطراحی آن ها از سوراخ نمایشگر برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده شده است، موبایل های جذاب شیائومی کمی قدیمی به نظر می رسند.

حالا شیائومی یا بهتر بگویم، ردمی می خواهد این تصور را نداشته باشید و به همین ردمی نوت ۹ را طراحی به‌روزتری ارایه می شود. همانطور که در تصاویر بالا می بینید، دستگاهی که ادعا می شود Redmi Note 9 است، با سوراخ نمایشگر دیده می شود. هر چند این سوراخ خیلی به بالا چسبیده است و تقریبا یک ردیف پیکسل بالای آن دیده می شود، اما به هر حال همچنان جز دسته بندی سوراخ نمایشگر قرار می گیرد.

به توجه به کیفیت پنل می توان گفت که این پنل همچنان از نوع IPS بوده و ردمی هنوز به استفاده از نمایشگر اولد در میان رده و پایین رده های خود روی نیاورده است.

نظر شما چیست؟ این طراحی ردمی Note 9 برای شما جذاب است؟ متاسفانه درباره مشخصات فنی آن اطلاعاتی در دست نداریم ولی امکان دارا بودن نسخه 5G خیلی بعید نیست.

نوشته ردمی نوت ۹ (Redmi Note 9) را با سوراخ نمایشگر ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.