فقط دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود
1 min read

فقط دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

سه هفته پیش بود که ویژگی های دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۱ اعلام شد. می دانیم که خانواده گلکسی اس ۱۱ به نام گلکسی اس ۲۰ ارایه خواهند شد. به این ترتیب شاید فکر کنید تمام اعضای خانواده گلکسی اس ۲۰ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارند. متاسفانه یا خوشبختانه اخبار متفاوتی را می شنویم. گفته می شود که فقط دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در این بین گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ویژه با اندازه پیکسل های ۱.۸ میکرونی خواهند داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا

دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا

طبق واکنش یکی از منابع خبری نزدیک به سامسونگ نسبت به مشخصات اعلام شده برای خانواده گلکسی اس ۲۰ می بینیم مشخصات دوربین اصلی این دستگاه ها عبارت است از:

  1. ۱- دوربین اصلی گلکسی اس ۲۰: ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۸ میکرونی
  2. ۲- دوربین اصلی گلکسی اس ۲۰ پلاس : ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱۰۸ میکرونی
  3. ۳- دوربین اصلی گلکسی اس ۲۰ اولترا : ۱۰۸ مگاپیکسلی (با قابلیت عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل های ۲.۴ میکرونی)

به این ترتیب شاید تعداد پیکسل های گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس روی همان ۱۲ مگاپیکسل ثابت بماند اما اندازه پیکسل های بزرگتر یعنی ۱.۸ میکرونی به جای ۱.۴ میکرونی در گلکسی اس ۷ تا گلکسی اس ۱۰ را می توان یک پیشرفت خوب دانست.

همچنین دوربین اصلی گلکسی اس ۲۰ اولترا مشخصا گل سرسبد پرچمداران نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ خواهد بود. هنوز درباره تمام دوربین های این دستگاه اطلاعاتی نداریم اما از امشب تنها ۳۱ روز تا معرفی رسمی خانواده گلکسی اس ۱۰ در ۲۲ بهمن فاصله داریم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید انتخاب سامسونگ برای دوربین اصلی خانواده گلکسی اس ۲۰ جذاب است؟

نوشته فقط دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.