تاریخ معرفی شیائومی می ۱۰ پرو لو رفت: ۴ اسفند ۹۸
1 min read

تاریخ معرفی شیائومی می ۱۰ پرو لو رفت: ۴ اسفند ۹۸

مدتیست که درباره شیائومی می ۱۰ پرو شایعاتی چند می شنویم و حالا امشب در یک پوستر لو رفته همزمان تمام طراحی و تاریخ معرفی شیائومی می ۱۰ پرو لو می رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی شیائومی می ۱۰ پرو

شیائومی می ۱۰ پرو

بله، این طراحی سنت شکن و پیشرویی است که شیائومی برای پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ خود در نظر گرفته است. می گوییم سنت شکن چون شیائومی تا کنون در پرچمدارهای اصلی خود از نمایشگر دو لبه خمیده و البته طراحی دوربین دایره ای بهره نبرده بود.

حاشیه اطراف نمایشگر کاملا در کمترین میزان خود به نظر می رسند. همانطور که می بینید خبری از ناچ یا سوراخ نمایشگر نیست. بهتر از من می دانید که این دو معنا خواهد داشت. اول دوربین سلفی پاپ و دوم دوربین سلفی زیر نمایشگر که احتمال اولی می تواند بیشتر هم باشد.

تاریخ معرفی رسمی شیائومی می ۱۰ پرو زیر این پوستر مشخص است. تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ یا یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ روزی است که پرچمدار جدید شیائومی معرفی خواهد شد.

به این ترتیب رندر ۳ روز پیش که از شیائومی می ۱۰ پرو منتشر شده بود کاملا اشتباه خواهد بود. خب البته این در صورتی است که ما این پوسترها را صحیح بدانیم که بعید هم نیست.

امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۱۰ پرو بالای ۱۲۵ خواهد بود: صدر برای شیائومی

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم باتری شیائومی می ۱۰ پرو با شارژر ۶۶ وات فقط در ۳۵ دقیقه ۱۰۰٪ شارژ می شود. همچنین هفته گذشته دیدیم که احتمالا امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۱۰ پرو بالای ۱۲۵ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر رونمایی رسمی شیائومی می ۱۰ پرو هستید؟

نوشته تاریخ معرفی شیائومی می ۱۰ پرو لو رفت: ۴ اسفند ۹۸ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.