نام تجاری گلکسی بلوم گلکسی زد (Galaxy Z)‌ خواهد بود؟

دو روز پیش بود که برای اولین بار در ترنجی خواندیم که گلکسی بلوم (Galaxy Bloom)‌ نام دومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود. پس از آن نیز گفته شد که گلکسی اس ۲۰ اولترا پرچمدار اصلی و گلکسی بلوم پرچمدار آینده نگرانه سامسونگ خواهد بود. در این بین گفته می شود که گلکس بلوم نام پروژه بوده و نام تجاری گوشی تاشو جدید سامسونگ چیز دیگری خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا نام تجاری گلکسی بلوم گلکسی زد (Galaxy Z)‌ خواهد بود؟

گلکسی زد یا Galaxy Z

گلکسی زد

همانطور که در توییت یکی از منابع نزدیک به سامسونگ می بینید، گفته می شود نام تجاری گوشی تاشو جدید سامسونگ نمی تواند گلکسی بلوم یا Galaxy Bloom باشد. به عقیده او این کدنام محصول است. البته شاید فکر کنید که کدنام محصول باشد چون درون کدنام معمولا نامی از “گلکسی” به میان نمی آید ولی این را هم از یاد نبرید که در تصویر لو رفته فقط عبارت بلوم بود و نامی از گلکسی دیده نمی شد.

گلکسی بلوم (Galaxy Bloom)‌ نام دومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

برای نام تجاری دومین گوشی تاشو سامسونگ شاید نام گلکسی زد یا همان Galaxy Z استفاده شود. البته درباره اولین گوشی تاشو آن ها تا مدت ها نام گلکسی اف یا Galaxy F شنیده میشد که در نهایت با نام گلکسی فولد رونمایی شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نام گوشی تاشو دوم سامسونگ چه باشد؟

نوشته نام تجاری گلکسی بلوم گلکسی زد (Galaxy Z)‌ خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.