شرایط پیش فروش نقدی سایپا برای کوییک دورنگ و کوییک EX هفته چهارم دی ۹۸
1 min read

شرایط پیش فروش نقدی سایپا برای کوییک دورنگ و کوییک EX هفته چهارم دی ۹۸

سایپا به تازگی پیش فروش اینترنتی محصولات خود از جمله کوییک دو رنگ و کوییک EX را در سایت رسمی فروش خود اعلام نموده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شرایط پیش فروش نقدی سایپا برای کوییک دورنگ و کوییک EX هفته چهارم دی ۹۸ صحبت کنیم.

شرایط پیش فروش نقدی سایپا برای کوییک دورنگ و کوییک EX

رنگ های جدید کوییک دورنگ

مشتریان برای پیش فروش کوییک دو رنگ (آر) به موعد تحویل هفته ی آخر آبان ماه سال آینده (۱۳۹۹)، باید مبلغ ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و برای کوییک RX مبلغ ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پرداخت کنند. بر اساس این شرایط فروش، زمان ارسال دعوت نامه برای مشتریان، آبان ماه سال ۹۹ است.

ثبت نام فقط از طریق سایت رسمی فروش سایپا انجام می گیرد

کوییک آر با ترکیب رنگ های سفید-قرمز، سفید-مشکی، قرمز-مشکی و مشکی-قرمز در این طرح قابل خرید است. رنگ کوییک EX در زمان تحویل و بر اساس شرایط تولید مشخص می گردد.

قیمت خودرو و میزان سود

بر اساس این اطلاعیه سود مشارکت کوییک آر ۱۵ درصد و سود انصراف آن ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است و قیمت نهایی این خودرو با توجه به شرایط تولید در زمان تحویل مشخص می گردد.

پیشرانه ای این خودرو ۱۵۰۰ سی سی است که ۸۷ اسب بخار دارد و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. سیستم انتقال خودرو (گیربکس) این خودرو ۵ سرعته دستی است که توان را به چرخ های جلو (دیفرانسیل جلو) منتقل می کند.

از امکانات در نظر گرفته شده برای این خودرو می توان به ترمز ABS و EBD، دو کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، صندلی راننده با تنظیم در ۶ جهت، سنسور پارک عقب، آینه های جانبی برقی، سیستم تهویه الکتریکی با نمایشگر، سنسور دمای هوای محیط و بلوتوث و … اشاره کرد.

نظر شما درباره شرایط پیش فروش نقدی سایپا هفته چهارم دی ۹۸ چیست؟

نوشته شرایط پیش فروش نقدی سایپا برای کوییک دورنگ و کوییک EX هفته چهارم دی ۹۸ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.