خانواده گلگسی اس ۲۰ سه عضو 5G و دو عضو 4G دارد
1 min read

خانواده گلگسی اس ۲۰ سه عضو 5G و دو عضو 4G دارد

درست است که سال ۲۰۲۰ سال پرچمدارها و حتی میان رده‌های 5G است اما دلیل نمی شود که تمام نسخه های این دستگاه ها در تمام بازارهایی که اکثر شبکه 5G ندارند، با این ویژگی ارایه شوند! به همین دلیل می شنویم که خانواده گلگسی اس ۲۰ سه عضو 5G و دو عضو 4G دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

خانواده گلگسی اس ۲۰

خانواده گلگسی اس ۲۰

بر اساس شنیده ها سامسونگ پرچمداران خانواده گلکسی اس ۲۰ را در پنج نسخه به بازار عرضه خواهد کرد. به گفته این منبع آگاه مدل‌های گلکسی اس 20 شامل سه نسخه 5G و دو نسخه 4G به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ می‌شود.

مانند همیشه پرچمداران سامسونگ به همراه دو چیپست اسنپدراگون و اگزینوس به بازار عرضه می‌شوند که البته این موضوع کاملاً به کشور مقصد بستگی دارد. پرچمداران گلکسی اس ۲۰ در اکثر کشورها به همراه اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه می‌شوند، اما این محصول در کشورهای اروپایی به همراه چیپست اگزینوس ۹۹۰ عرضه خواهد شد.

به گفته این منبع آگاه، پرچمداران گلکسی اس 20 در پنج نسخه Galaxy S20 ،Galaxy S20 5G ،Galaxy S20+ ،Galaxy S20+ 5G ،Galaxy S20 Ultra 5G عرضه خواهند شد. شرکت کوالکام به صورت پیش فرض در تراشه اسنپدراگون 865 از مودم X55 5G استفاده کرده است، به همین دلیل نسخه 4G پرچمداران Galaxy S20 و Galaxy S20+ به همراه تراشه اگزینوس 990 عرضه خواهند شد.

گلکسی اس ۲۰ پلاس را در واقعیت ببینید

همچنین گفته می‌شود که نسخه ویژه Galaxy S20 Ultra 5G فقط به همراه تراشه اسنپدراگون 865 عرضه خواهد شد و خبری از نسخه اگزینوس نخواهد بود. در صورتی که این ادعا درست باشد، نسخه S20 Ultra 5G در بازار اروپا عرضه نخواهد شد، اما این موضوع به طور رسمی تایید نشده است و باید منتظر رویداد معرفی از پرچمداران گلکسی S20 در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) باشیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه ویژه پرچمدار گلکسی ای ۲۰ اولترا 5G سامسونگ به صفحه نمایش 6.9 اینچی AMOLED مجهز شده است. همچنین گفته می‌شود که تنها نسخه Galaxy S20 Ultra به دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و در پرچمداران گلکسی S20 و S20 Plus از نسخه ارتقاء یافته سنسور 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تعدد مدل در گلکسی اس ۲۰ مناسب باشد؟

نوشته خانواده گلگسی اس ۲۰ سه عضو 5G و دو عضو 4G دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.