سایت وزارت ارتباطات هک شد

به نظر می رسد وزارت ارتباطاتت مورد حمله سایبری قرار گرفته است. دیروز یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ سایت وزارت ارتباطات هک شده است. ادامه با هم درباره هک شدن سایت وزارت ارتباطات صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هک شدن سایت وزارت ارتباطات

هک شدن سایت وزارت ارتباطات

سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته (۲۲ دی) مورد حمله سایبری قرار گرفت و هک شد. در حال حاضر این سایت به روال عادی فعالیت خود برگشته است.

به گزارش پیوست، هنوز اطلاعات دقیق از این حمله سایبری به سایت وزارت ارتباطات منتشر نشده؛ اما پیگیری‌های پیوست نشان می‌دهد که این سایت ظهر روز گذشته با حمله سایبری از دسترس خارج شده و مسئولان وزارت ارتباطات برای جلوگیری از هرگونه ضرر سرور‌های خود را خاموش کردند.

ظاهرا این هک به دنبال یک حفره امنیتی که در پورتال اصلی وزارت ارتباطات وجود داشته اتفاق افتاده است. با توجه به شناسایی این حفره امنیتی توسط هکر یا هکرها علاوه بر سایت اصلی وزارت ارتباطات سایت‌های استانی این وزارتخانه نیز هک شده‌اند. اطلاعات این حمله روی سایت «zone-h» که آرشیو هک‌های دنیا روی آن قرار می‌گیرد، قابل مشاهده است.

در حال‌حاضر این حفره‌امنیتی توسط مسئولان مربوطه در وزارت ارتباطات شناسایی و فعالیت سایت‌های این وزارتخانه به حالت عادی برگشته است.

نظر شما درباره هک شدن سایت وزارت ارتباطات چیست؟

نوشته سایت وزارت ارتباطات هک شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.