بنچمارک وان پلاس ۸ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و اسنپدراگون ۸۶۵ لو رفت
1 min read

بنچمارک وان پلاس ۸ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و اسنپدراگون ۸۶۵ لو رفت

نزدیک به سه ماه پیش بود که رندر وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را با هم در ترنجی دیدیم. همچنین سه هفته پیش بود که مشخصات وان پلاس ۸ در کنار وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ لایت لو رفت. امروز اما بنچمارک وان پلاس ۸ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و اسنپدراگون ۸۶۵ لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک وان پلاس ۸ پرو

بنچمارک وان پلاس ۸ پرو

بر اساس بنچمارک GeekBench وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) این پرچمدار از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

می‌دانیم که وان پلاس در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ احتمالا سه گوشی هوشمند جدید را معرفی می‌کند. وان پلاس 8 و 8 پرو که جانشین وان پلاس 7 و 7 پرو خواهند شد؛ ولی ظاهرا این‌بار مدل دیگری هم با نام وان پلاس ۸ لایت در راه است. به تازگی قوی‌ترین عضو خانواده یعنی وان پلاس ۸ پرو با شماره مدل GALILEI IN2023، در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد.

در فهرست نتایج، سیستم عامل اندروید 10 و رم 12 گیگ را می‌بینیم؛ اما از روی نام مادربرد نیز می‌توان دریافت که چیپست گوشی، اسنپدراگون 865 است. برای وان پلاس 8 پرو در آزمون تک هسته و چند هسته‌ای، به ترتیب 4296 و 12531 امتیاز ثبت شد. البته اخیرا یک پرچمدار سونی (احتمالا اکسپریا 5 پلاس) با همین تراشه، امتیازات بالاتری کسب کرده بود.

تاریخ معرفی وان پلاس ۸ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هزتر به ۲۳ دی ۹۸ منتقل شد

از دیگر مشخصات منتسب به گوشی جدید وان پلاس، باید به صفحه نمایش امولد با سوراخ نمایشگر و رفرشریت ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت داخلی اشاره کنیم. همچنین دوربین چهارگانه در پشت دستگاه و وجود نسخه‌ای از آن با 8 گیگ رم، مورد انتظار است.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۸ پرو هستید؟

نوشته بنچمارک وان پلاس ۸ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و اسنپدراگون ۸۶۵ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.