نمایشگر گوشی گیمینگ بلک شارک ۳ با رفرشریت ۱۲۰ هزتر و رزلوشن 2K لو رفت

این روزها پیشرفت در زمینه نمایشگر گوشی ها بیشتر در بحث رفرشریت است اما به نظر می رسد که شیائومی در گوشی گیمینگ خود می خواهد رزلوشن را هم ارتقا دهد. در جدیدترین اطلاعات لو رفته می شنویم که نمایشگر گوشی گیمینگ بلک شارک ۳ با رفرشریت ۱۲۰ هزتر و رزلوشن 2K لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر گوشی گیمینگ بلک شارک ۳

نمایشگر گوشی گیمینگ بلک شارک ۳

ابتدا به تصویری که از نمایشگر این دستگاه لو رفته و مربوط به تنظیمات بخش رفرشریت است می پردازیم. همانطور که در تصویر بالا می بینید، شما قادر خواهید بود رفرشریت را بین سه انتخاب ۶۰ و ۹۰ یا ۱۲۰ هزتر تنظیم کنید. این خیلی خوب است. شما می توانید با انتخاب گزینه مناسب خود در مصرف انرژی هم صرفه جویی نمایید.

رفرشریت بالا نه تنها در موبایل های عادی بلکه در موبایل گیمینگ بسیار اهمیت دارد. به لطف رفرشریت بالا شما تصاویر را بسیار نرم‌تر مشاهده می کنید.

رزلوشن نمایشگر بلک شارک ۳

رزلوشن نمایشگر بلک شارک ۳

همچنین در تصویر بالا می بینید که رزلوشن نمایشگر بلک شارک ۳ در دو حالت FHD و 2K قابل تنظیم است. این یعنی پنل رزلوشن 2K دارد که این دستگاه را جز معدود تولیدات 2K شیائومی قرار می دهد.

دیروز همچنین در ترنجی خواندیم که بلک شارک ۳ با ۱۶ گیگابایت حافظه رم ارایه می شود. به تازگی یک افشاگر خبر از رم 16 گیگابایتی این دستگاه داده است. به نظر می رسد بلک شارک ۳ تبدیل به اولین گوشی جهان با 16 گیگابایت رم می شود. تا به امروز شاهد استفاده از این میزان رم در هیچ گوشی هوشمندی نبودیم. جالب است بدانید هنوز بسیاری از لپ تاپ ها در جهان از 8 گیگابایت رم بهره می برند، البته نمی توان کارایی رم مورد استفاده در گوشی های هوشمند و کامپیوترها را یکسان دانست.

در گذشته شاهد افشای ظرفیت باتری این گوشی هوشمند بودیم. به نظر می رسد شیائومی برای تامین انرژی گوشی گیمینگ آینده خود از یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. انتظار می رود بلک شارک ۳ مانند اکثر پرچمداران اندرویدی سال 2020، برای تامین قدرت خود به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شود.

نظر شما چیست؟ منتظر بلک شارک ۳ هستید؟

نوشته نمایشگر گوشی گیمینگ بلک شارک ۳ با رفرشریت ۱۲۰ هزتر و رزلوشن 2K لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.