گلکسی اس ۲۰ پلاس را در واقعیت ببینید

حدودا یک ماه و نیم پیش بود که رندر گلکسی اس ۱۱ را در ترنجی دیدیم. پس از اینکه خواندیم نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل تغییر می کند، متوجه شدیم که این دستگاه با نام گلکسی اس ۲۰ پلاس به بازار ارایه خواهد شد. حالا و کمتر از یکماه تا معرفی رسمی خانواده گلکسی اس ۲۰ شاهد لو رفتن تصاویر واقعی و با کیفیت گلکسی اس ۲۰ پلاس هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۲۰ پلاس

همانطور که در نمای جلوی گلکسی اس ۲۰ پلاس می بینید، این دستگاه را می توان گلکسی نوت ۱۰ پلاس دانست که با گوشه های گردتر ارایه خواهد شد. سوراخ نمایشگر نسبت به گلکسی نوت ۱۰ پلاس آنقدر متفاوت نیست اما شاید مقدار کمی کاهش قطر داشته باشد.

از نظر ظاهری نیز رابط کاربری آن تفاوت زیادی را با چیزی که روی گلکسی اس ۲۰ پلاس دیدیم ندارد.

گلکسی اس ۲۰ پلاس

اما نمای پشتی گلکسی اس ۲۰ پلاس با چینش دوربین پنجگانه مستطیلی شاهدیم. هنوز درباره مشخصات قطعی این دوربین ها اطلاعی نداریم اما می توان گفت که شاید دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل های ۱.۸ میکرونی و دوربین تله فوتو گلکسی اس ۱۱ پلاس با رزلوشن ۴۸ ارایه شود. البته این ها شایعات هستند و هنوز قطعیتی وجود ندارد.

در تصویر دیگری که از صفحه بوت‌آپ گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G دیده می شود، نام و تایپوگرافی این محصول را می بینیم:

جالب اینکه روی برچسب قاب پشتی گلکسی اس ۲۰ پلاس مذکور که در تصویر می بینیم نوشته شده که «اطلاعات را لو ندهید» و مشخصا شخص مورد نظر کاملا به آن احترام گذاشته است!

نظر شما درباره طراحی گلکسی اس ۲۰ پلاس چیست؟ آن را چطور می بینید؟

نوشته گلکسی اس ۲۰ پلاس را در واقعیت ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.