رندرهای گلکسی زد فلیپ را ببینید
1 min read

رندرهای گلکسی زد فلیپ را ببینید

دیروز بود که متوجه شدیم گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) نام دومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود. حالا اما رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای گلکسی زد فلیپ را ببینید.

رندرهای گلکسی زد فلیپ

رندر گلکسی زد فلیپ

به تازگی رندرهایی از گوشی تاشو سامسونگ با نام گلگسی زد فلیپ نیز منتشر شده است که طراحی ظاهری و مکانیزم تاشو این محصول را به نمایش می‌گذارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در صفحه نمایش گوشی تاشو Galaxy Z Flip از فناوری UTG یا شیشه فوق نازک استفاده شده است. لایه شیشه‌ای محافظ صفحه نمایش گلکسی Z فلیپ بخاطر ضخامت بسیار کمی که دارد در زمان خم شدن نمی‌شکند.

این فناوری مشکل فعلی گوشی‌های تاشو را حل می‌کند و مقاومت صفحه نمایش آن‌ها را در برابر ضربه و خط و خش افزایش می‌دهد، اما این موضوع هزینه ساخت Galaxy Z Flip را افزایش می‌دهد. مکانیزم تاشو Galaxy Z Flip دقیقاً مانند گوشی تاشو موتورولا Razr است. پیش‌بینی می‌شود که این محصول به همراه صفحه نمایش 6.7 اینچی معرفی شود، در حالی که گوشی تاشو موتورولا به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی مجهز شده است.

همان‌طور که در رندرهای منتشر شده مشاهده می‌کنید، سامسونگ برای قرار دادن دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در این محصول از صفحه نمایش Infinity-O با بریدگی نقطه‌ای در مرکزیت استفاده کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده سامسونگ از لولا نوآورانه‌ای با نام Hideaway Hinge استفاده کرده است که در هنگام باز شدن گوشی مخفی می‌شود.

رندر گلکسی زد فلیپ

رندر گلکسی زد فلیپ

در قسمت پشتی گلکسی زد فلیپ یک صفحه نمایش کوچک نصب شده است که وظیفه نمایش اعلان‌ها، تاریخ و زمان را به عهده دارد. این صفحه نمایش کوچک در کنار ماژول دوربین قرار گرفته است. گفته می‌شود که سامسونگ در ماژول دوربین دوگانه این محصول از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا در گوشی تاشو Galaxy Z Flip از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایت استفاده کند. همچنین سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز این محصول از دو باتری ۹۰۰ و ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فلیپ هستید؟

نوشته رندرهای گلکسی زد فلیپ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.