آنر ۹ ایکس جدید در راه است

سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر ۹ ایکس (Honor 9X) در بازار جهانی معرفی شد. امروز خبر می رسد که آنر ۹ ایکس جدید در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر ۹ ایکس جدید

آنر ۹ ایکس جدید

تابستان گذشته آنر ۹ ایکس با شماره مدل HLK-AL00/TL00 در چین عرضه شد. حالا مشخصات دستگاهی با شماره مدل مشابه روی سایت TENAA قرار گرفته که ظاهرا نسخه جدید آنر ۹ ایکس است.

آنر ۹ ایکس جدید با شماره مدل HLK-AL00a دارای ابعاد 163.1 در 77.3 در 8.8 میلی‌متری و وزن 206 گرمی است. رنگ‌بندی نسخه جدید آنر ۹ ایکس شامل مشکی، آبی، قرمز، بنفش گرادیانی و آبی گرادیانی می‌شود. صفحه نمایش 6.59 اینچی و بدون ناچ دستگاه، وضوح اچ دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) خواهد داشت و تامین انرژی آن برعهده یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. البته وب‌سایت تنا اشاره‌ای به پشتیبانی از فست شارژ نکرده است.

آنر HLK-AL00a یک چیپست هشت هسته‌ای با کلا ۲ گیگاهرتز دارد. ظرفیت حافظه داخلی، 64/128/256 گیگ است و انتظار می‌رود ظرفیت رم گوشی، 4/6 گیگابایت باشد. البته خشاب کارت microSD هم در آن وجود دارد. درباره مشخصات اپتیک دستگاه، باید به دوربین دوگانه 2+48 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین پاپ آپ 16 مگاپیکسلی در لبه فوقانی اشاره کنیم. حسگر اثر انگشت در فریم سمت راست تعبیه شده و سیستم عامل گوشی، اندروید ۹ است، این نسخه از سیستم عامل برای دستگاهی در این بازه زمانی جذاب نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ۹ ایکس جدید هستید؟

نوشته آنر ۹ ایکس جدید در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.