دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با زوم ۱۰ برابر اپتیکال و ۱۰۰ برابر دیجیتال ارایه خواهد شد
1 min read

دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با زوم ۱۰ برابر اپتیکال و ۱۰۰ برابر دیجیتال ارایه خواهد شد

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم فقط دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. اما آیا این دوربین فقط متکی بر عدد رزلوشن خود خواهد بود؟ فکر نمی کنم! امروز خبر می رسد که دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با زوم ۱۰ برابر اپتیکال و ۱۰۰ برابر دیجیتال ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلکسی اس ۲۰ اولترا و دوربین من ش صحبت کنیم.

زوم دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا

طبق اعلام یکی از منابع نزدیک به سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا یک گجت بسیار قدرتمند خواهد بود. به نظر می‌رسد مدل پایه این گوشی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

کاربران همچنین می‌توانند مدل‌های مجهز به ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنند که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD ارتقای مجموع حافظه به ۱ ترابایت امکان‌پذیر می‌شود. همچنین احتمال عرضه مدل مبتنی بر ۱۶ گیگابایت حافظه رم هم وجود دارد.

در کنار این موارد نباید قلب تپنده این گوشی را از قلم بیندازیم که اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ (با توجه به منطقه) این وظیفه را بر عهده می‌گیرند. همچنین گفته می‌شود گلکسی اس ۲۰ اولترا تنها مدل این خانواده است که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در کنار آن یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری تعبیه شده و باید انتظار یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ToF را هم داشته باشیم. این مجموعه از دوربین‌ها ظاهرا به کاربران اجازه می‌دهند که از زوم ۱۰۰ برابری موسوم به Space Zoom بهره ببرند.

فقط دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

برای تامین انرژی سخت‌افزار قدرتمند گلکسی اس ۲۰ اولترا، گویا سامسونگ یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته که به لطف پشتیبانی از شارژ ۴۵ وات می‌تواند در عرض ۷۴ دقیقه به‌طور کامل شارژ شود. طبق اعلام سامسونگ، گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ قرار است در تاریخ ۲۲ بهمن رسما معرفی شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا جذاب خواهد بود؟

نوشته دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با زوم ۱۰ برابر اپتیکال و ۱۰۰ برابر دیجیتال ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.