باتری گلکسی زد فلیپ ۳۳۰۰ میلی آمپری و با شارژر ۱۵ واتی خواهد بود

درباره دومین گوشی تاشو سامسونگ تا به اینجا تقریبا به قطعیت می دانیم که با نام گلکسی زد فلیپ ارایه خواهد شد. اکنون مرجع 3C چین برای این گوشی مجوز صادر کرده و با توجه به اطلاعات آن می‌توانیم ببینیم که باتری گلکسی زد فلیپ ۳۳۰۰ میلی آمپری و با شارژر ۱۵ واتی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری گلکسی زد فلیپ

ذکر این نکته حائز اهمیت است که گلکسی زد فلیپ موبایلی در رده سایر پرچمداران بازار نخواهد بود و از قدرتمندترین قطعات سخت‌افزاری استفاده نمی‌کند. این تلفن هوشمند منعطف احتمالا از اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربینی دوگانه بهره‌مند خواهد شد. در بخش سلفی نیز دوربین ۱۰ مگاپیکسلی برای این گوشی قرار گرفته است.

با این حال، جذاب‌ترین ویژگی گلکسی زد فلیپ پوشش فوق نازک شیشه‌ای نمایشگر آن است که با پوشش پلاستیکی نسل اول گلکسی فولد تعویض شده. به این ترتیب، این دستگاه اولین موبایل منعطفی خواهد بود که با پنل شیشه‌ای به بازار می‌آید و در نتیجه ظاهر مسطح‌تر و با چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت.

گفته می‌شود که قیمت گلکسی زد فلیپ چیزی حدود ۱۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده اما باید صبر کنیم تا ببینیم این ادعا چقدر حقیقت دارد. سامسونگ در تاریخ ۲۲ بهمن ماه رویدادی برگزار می‌کند تا علاوه بر سری گلکسی اس ۲۰ از جدیدترین موبایل تاشوی خود رونمایی کند.

باتری گلکسی زد فلیپ

باتری گلکسی زد فلیپ

گوشی جدید انعطاف پذیر سامسونگ با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. این ظرفیت باتری قطعا خیلی چشمگیر نیست اما حداقل اندکی بیش‌تر از باتری 2510 میلی‌آمپر ساعتی موتورلا ریزر طراحی شده است.

با وجود چنین ظرفیت باطری، سامسونگ گلگسی Z Flip می‌تواند طی یکروز و بدون استفاده خیلی سنگین دوام بیاورد. گفته می‌شود که یک نوع تکنولوژی شارژ سریع نیز برای این گوشی طراحی شده است. علاوه بر این، جزئیات تازه‌ای از نوع صفحه نمایش آن اعلام شده است.

برخلاف آنچه که در گلکسی فولد 2 وجود داشت، سامسونگ فقط از یک لایه پلاستیکی روی صفحه نمایش استفاده نمی‌کند. در عوض قصد دارد یک لایه شیشه فوق نازک استفاده کند. اما نکته‌ی این طراحی اینجاست که بر روی شیشه یک لایه‌ی پلاستیکی قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر نمایشگر شما خراشی بردارد، فقط لازم است پلاستیک روی آن را تعویض کنید.

امیدواریم این طراحی به آن معنی باشد که در صورت خراشیدگی یا خرابی سطح نمایشگر، بتوان لایه پلاسیکی روی آن را به صورت جداگانه تعویض کرد. این کار قطعا به شکل قابل توجهی باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی زد فلیپ دستگاه موفقی خواهد بود؟

نوشته باتری گلکسی زد فلیپ ۳۳۰۰ میلی آمپری و با شارژر ۱۵ واتی خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.