به هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) سلام کنید
1 min read

به هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) سلام کنید

با توجه به مدل های پرو شاید باید به مدل های عادی بگوییم پرچمدار اقتصادی هر چند این توصیف با توجه به قیمت نمی تواند صحیح باشد. اجازه بدهید بگوییم نسخه پایه، اینطوری بهتر است. امروز اولین رندر با دقت و کیفیت بالا از نسخه پایه پرچمدار ۲۰۲۰ هواوی منتشر شده است که اطلاعات جالبی درباره آن به ما می دهد، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) سلام کنیم.

هواوی پی ۴۰

هواوی پی ۴۰

همانطور که در رندر هواوی پی ۴۰ می بینید، نمایشگر این دستگاه همانند نسل های قبل تخت است و برخلاف مدل پرو هنوز از نمایشگر دولبه خمیده استفاده نشده است. خب البته شخصا این انتخاب را بیشتر می پسندم. هنوز درباره رزلوشن یا نوع پنل این نمایشگر اطلاعاتی در دست نیست اما یک پنل OLED به رزلوشن FHD بعید نیست.

اما موضوع جالب دیگر دوربین سه گانه است. به نظر می رسد که هواوی نمی خواهد به این نسخه از پرچمدار خود دوربین چهارگانه بدهد. مشخصات اپتیکی آن نیز کاملا خواناست. زوم ۳ برابر اپتیکال بر مبنای دوربین اصلی اینجا حضور دارد و گشودگی دیافراگم از f/1.9 در یک دوربین تا f/2.4 در دیگری در دسترس است. البته هنوز مشخص نیست کدام یک برای کدام دوربین است.

دوربین سلفی دوگانه درون سوراخ نمایشگر هواوی پی ۴۰

اما در این رندر همچنین شاهد دوربین سلفی دوگانه درون سوراخ نمایشگر هواوی پی ۴۰ هستیم. این نشان می دهد که هواوی از ناچ قطره ای دست کشیده و می خواهد طراحی به روزتری را ارایه کند.

برجستگی دوربین از تمام زوایا مشخص است. درباره جک ۳.۵ میلی متری باید بگوییم اگر هم روی این دستگاه باشد، حداقل روی لبه پایین نیست و چون نمایی از لبه بالا نداریم، به قطعیت درباره حضور آن نمی توان صحبت کرد.

یک گمانه زنی دیگر نیز البته سوی ما وجود دارد و آن احتمال مات بودن شیشه پشتی است. هنوز البته این موضوع تایید نشده اما دولبه خمیده بودن شیشه قاب پشتی همانند نسب های قبلی به این دستگاه ارگونومی بهتری می دهد.

نظر شما درباره طراحی احتمالی هواوی پی ۴۰ چیست؟

نوشته به هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.