هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بدون قابلیت حذف نویز ارایه می شود
1 min read

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بدون قابلیت حذف نویز ارایه می شود

بله، یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم هندزفری گلکسی بادز پلاس با قابلیت نویزکنسلینگ ارایه خواهد شد. به نظر می رسد که آن شایعه صحیح نبوده البته اگر بخواهیم به این شایعه تکیه کنیم. گفته می شود هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بدون قابلیت حذف نویز ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز پلاس

گفته می شود هندزفری کاملا بی‌سیم جدید سامسونگ به نام گلکسی بادز پلاس قادر به پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال نیست، اما به لطف باتری بزرگ تر می تواند تا ۱۲ ساعت روشن باقی بماند.

تقریبا یک سال از عرضه گلکسی بادز سامسونگ می گذرد و حال شایعاتی درباره نسخه بعدی این دستگاه بر سر زبان ها افتاده است. وب سایت SamMobile به تازگی اعلام کرده که گلکسی بادز پلاس از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی نمی کند. در عوض این هدست جدید از باتری بزرگتر (۸۵ میلی آمپر ساعت) برخوردار است که آن ها را به مدت ۱۲ ساعت روشن نگه می دارد. این زمان دو برابر طولانی تر از نسخه قبلی است.

عمر باتری ۲ برابر بیشتر از نسل قبل

یکی از معایب گلکسی بادز فعلی، ارائه کیفیت صوت متوسط است. اما ظاهرا این کیفیت در ایرباد جدید بهبود پیدا می کند، هرچند که اطلاعات دقیقی در خصوص آن وجود ندارد. به عنوان یکی دیگر از معایب گلکسی بادز کنونی، می توان به کیفیت ضعیف میکروفن اشاره کرد.

نسخه پلاس هندزفری کاملا بی‌سیم جدید سامسونگ به چهار میکروفن مجهز شده که به بهبود تماس ها کمک می کند. باید خاطر نشان کرد که این تعداد میکروفن دو برابر بیشتر از نسخه قبلی است. با این حال با توجه به عدم پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال، فروش این محصول به احتمال زیاد کمتر از ایرپاد پرو اپل یا سایر ایربادهای بی سیم با ویژگی های مشابه خواهد بود.

سامسونگ قرار است در مراسم آنپکد خود در تاریخ ۲۲ بهمن ۹۸ از گلکسی بادز پلاس رونمایی کند. بعید نیست که این هدست جدید نیز به همراه گوشی های هوشمند آینده از راه برسند. از آنجا که حدود یک سال از عرضه نخستین مدل گلکسی بادز می گذرد، می توان پیش بینی کرد که نسخه پلاس جدید برخی از معایب مدل اولیه را برطرف می کند.

نظر شما چیست؟ از چه هندزفری استفاده می کنید؟ فکر می کنید به زودی یک نسخه کاملا بی‌سیم بخرید؟

نوشته هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پلاس بدون قابلیت حذف نویز ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.