رنگ های هواوی پی ۴۰ را ببینید
1 min read

رنگ های هواوی پی ۴۰ را ببینید

هواوی یکی از شرکت‌هایی است که با ایده رنگ‌های گردیانتی زیبایی خاصی را به موبایل‌ها اضافه کرد. به نظر می رسد این ایده در هواوی پی ۴۰ کمی متعادل‌تر خواهد بود و البته تنوع رنگی همچنان مناسب است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رنگ های هواوی پی ۴۰ را ببینید.

رنگ های هواوی پی ۴۰

رنگ بندی هواوی پی ۴۰

امروز در تصویری رنگ بندی هواوی پی ۴۰ را شاهد هستیم. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، نقره ای، آبی، سفید و Blush Gold وارد بازار خواهد شد. بد نیست بدانید که شاید گوشی هواوی P40 پرو نیز با این 5 رنگ به فروش می رسد.

هواوی P40 و P40 پرو از طراحی مشابه بهره می برند. این محصولات دارای حفره درون نمایشگر هستند که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می کند. هواوی برای پرچمداران آینده خود صفحه نمایش خمیده در نظر می گیرد و زیر آن، سنسور اثر انگشت قرار می دهد. روی پنل پشتی این محصولات شاهد قرارگیری یک المان مستطیلی شکل برای میزبانی دوربین اصلی هستیم.

مشخصات هواوی پی ۴۰ به نمایشگر 6.2 اینچی AMOLED اشاره می کند. نسخه پرو این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.7 اینچی مجهز می شود. گوشی هواوی P40 Pro از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد. سنسور اصلی این دوربین 52 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری، سنسور ToF و سنسور اولترا واید همراهی می شود. از سایر مشخصات هواوی P40 Pro می توان به چیپست کایرین 990 5G، رم 12 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

نظر شما درباره رنگبندی هواوی پی ۴۰ چیست؟

نوشته رنگ های هواوی پی ۴۰ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.