مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰ مشخص شد
1 min read

مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰ مشخص شد

سامسونگ مدتی است که دیگر لزوما بهترین دوربین موبایل را ارایه نمی کند اما فاصله زیادی هم تا صدر ندارد. به نظر می رسد کره‌ای ها تلاش ویژه‌ای دارند تا در گلکسی اس ۲۰ این اختلاف را از منفی به مثبت تغییر دهند. امشب مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰ مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰

مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰

همانطور که می‌دانید دوربین اصلی سری گلکسی اس ۲۰ قرار بود تا سنسوری با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد اما ظاهرا سیاست‌های سامسونگ این سنسور را تنها برای دستگاه گلکسی اس ۲۰ اولترا در نظر گرفته است. همچنین برخلاف تصورات این سنسور، سنسوری که در شیائومی می نوت ۱۰ استفاده شد نخواهد بود. سنسور می نوت 10 S5KHMX است و سنسور استفاده شده در گلکسی اس ۲۰ اولترا S5KHM1 است و به احتمال زیاد نسخه بهبود یافته سنسوری خواهد بود که در می نوت ۲۰ استفاده شده است.

در کنار دوربین اصلی، دوربین فوق عریض با سنسور S5KGH1 نیز در کنار دوربین اصلی قرار خواهد گرفت. این سنسور کیفیت 44 مگاپیکسلی دارد و سایز سنسور 2.65/1می‌باشد. همچنین در کنار این موارد سایز پیکسل‌های این سنسور 0.7 میکرومتر خواهند بود که با فیلتر Tetra Cell همراه خواهد شد. سنسور تل فوتوی دوربین گلکسی اس 20 اولترا نیز IMX586 خواهد بود که در کنار پیکسل‌هایی با سایز 0.8 میکرومتر از کیفیت 48 مگاپیکسلی در کنار Quad Bayer همراه خواهد شد.

در کنار تمامی این موارد دوربین TOF با سنسور IMX518 نیز برای گلکسی اس 20 اولترا در نظر گرفته شده است که وظیفه تشخیص عمق را به عهده دارد تا با استفاده از آن توانایی عکاسی پرتره با دقت بالاتری را داشته باشید.

فقط دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

سامسونگ برای گلکسی اس ۲۰ پلاس نیز مشخصات خوبی را در نظر گرفته است. برخلاف سنسور 108 مگاپیکسلی، دوربین اصلی این دستگاه سنسور 12 مگاپیکسلی IMX555 را با اندازه پیکسل 1.8 میکرومتر خواهد بود اما دوربین تل فوتو این دستگاه نسبت به دوربین تل فوتو گلکسی اس 20 اولترا از بهبود چشم گیری برخوردار خواهد بود و سامسونگ به جای استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 از سنسور 64 مگاپیکسلی S5KGW استفاده کرده است.

دوربین فوق عریض در نظر گرفته شده از کیفیت 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که سنسور آن S5K2LA است. همچنین همانند گلکسی اس 20 اولترا یک سنسور TOF نیز برای عکاسی پرتره بهتر در نظر گرفته شده است اما برخلاف گلکسی اس 20 اولترا سنسور IMX516 برای اس 20 پلاس استفاده شده است.

دوربین‌های فوق عریض، واید و تل فوتو در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 20 پلاس برای گلکسی اس 20 نیز در نظر گرفته شده است اما با این وجود که برای این نسخه خبری از سنسور TOF نیست.

هر سه مدل سری گلکسی اس 20 دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی IMX374 با اندازه سنسور 3.2/1 و اندازه پیکسل 1.22میکرومتر در نظر گرفته شده است که کیفیت خوبی را برای شما ثبت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ این مشخصات برای دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰ مناسب است؟

نوشته مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰ مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.