لیست مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ 5G لو رفت
1 min read

لیست مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ 5G لو رفت

فاصله زیادی تا معرفی رسمی گلکسی اس ۲۰ نداریم. امروز ۲۸ دی است و تاریخ معرفی رسمی یکی از مهم‌ترین پرچمدارهای موبایلی سال ۲۰۲۰ را ۲۲ بهمن مشخص کرده اند. در این فاصله کوتاه اما شایعات زیادی منتشر خواهد شد. امروز لیست مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ 5G لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

لیست مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ 5G

لیست مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ 5G

به تازگی یک منبع خبری معتبر تصاویر مربوط به برگه مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ 5G را منتشر کرده است و تمام اطلاعات مربوط به این محصول را لو داده است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پرچمداران گلکسی S20 به تراشه Exynos 990، حداقل حافظه رم ۱۲ گیگابایت، حداقل فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت، صفحه نمایش WQHD+ با نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز، اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 و استاندارد مقاوم سازی IP68 مجهز شده‌اند.

با توجه به بزرگ شدن ابعاد صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند، شاهد افزایش حجم باتری هستیم. سامسونگ در پرچمدار گلکسی S20 از صفحه نمایش 6.2 اینچی به همراه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. نسخه گلکسی S20 Plus با صفحه نمایش 6.7 اینچی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و در نهایت نسخه ویژه این سری یعنی گلکسی S20 Ultra با صفحه نمایش 6.9 اینچی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

گلکسی اس ۲۰ اولترا یک غول ۶.۹ اینچی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های اصلی این سه پرچمدار در بخش ماژول دوربین اصلی و سلفی است. همان‌طور که پیشتر گفته بودیم، پرچمداران گلکسی S20 و S20 Plus به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. در این بین نسخه ویژه گلکسی S20 Ultra به سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی مجهز شده است.

بر خلاف نسخه پایه گلکسی S20، دو نسخه S20 Plus و S20 Ultra به سنسور عمق سنج ToF مجهز شده‌اند. سامسونگ دوربین سلفی پرچمداران گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس را به سنسور 10 مگاپیکسلی مجهز کرده است، در حالی که نسخه ویژه گلکسی اس 20 اولترا از سنسور عریض 40 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده گلکسی اس ۲۰ هستید؟ این مشخصات برای آن مناسب است؟

نوشته لیست مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ 5G لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.