ال جی دبلیو ۲۰ (LG W20) لو رفت
1 min read

ال جی دبلیو ۲۰ (LG W20) لو رفت

شش ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10) به همراه ال جی دبلیو ۳۰ (LG W30) و دبلیو ۳۰ پرو رسما معرفی شد. در این بین اما جای یک عدد ۲۰ خالی است! خب امشب ال جی دبلیو ۲۰ (LG W20) لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ال جی دبلیو ۲۰

دبلیو ۲۰

این تلفن هوشمند اخیراً در فهرست کنسول Google Play توسط افراد 91Mobiles مشاهده شده است. همانطور که از نام این دستگاه پیداست، این دستگاه درست بین W10 و W30 قرار خواهد گرفت. برای کسانی که این خانواده را نمی‌شناسند باید بگویم خانواده ال جی دبلیو را گوشی هایی که این شرکت به صورت آنلاین می فروشد، تشکلی می دهند. به این ترتیب هزینه بازیابی و مرچندایزینگ کمتر باعث می شود قیمت کلی کاهش پیدا کند.

با مراجعه به لیست ، اکنون برخی مشخصات اصلی ال جی W20 به همراه طراحی جلو را در اختیار شما قرار می دهیم. طبق لیست LG W20 با یک چیپست ارزان Spreadtrum SC9863A با حافظه رم ۳ گیگابایت رم ارایه می شود. علاوه بر این، این دستگاه با نمایشگر HD + با رزولوشن 720 × 1520 پیکسل و تراکم پیکسلی 320 PPI همراه خواهد بود. با نگاهی به طراحی ، این گوشی از حاشیه های باریک در کنار و یک حاشیه پایین بزرگ برخوردار است. متأسفانه، این کنسول طراحی پشت دستگاه را نشان نداد.

گوشی ارزان ال جی بر روی سیستم عامل اندروید ۹ اجرا خواهد شد. برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم چیپست Spreadtrum SC9863A در سال ۲۰۱۹ ارایه شد. این چیپست با هشت هسته Cortex A55 با کلاک 1.6 گیگاهرتز همراه است. برای گرافیک آن از PowerVR GE8322 GPU استفاده می کند. با این وجود ما انتظار داریم اطلاعات بیشتری در ماه های آینده در وب ظاهر شود. از نظر قیمت گذاری، ما انتظار داریم که دقیقاً مانند نسل قبلی LG W10 ، دارای قیمت 126 دلار باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی دبلیو ۲۰ هستید؟

نوشته ال جی دبلیو ۲۰ (LG W20) لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.