آیا این اوپو فاید ایکس ۲ با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر است؟

موضوعی که مدتی‌است از سوی برندهای چینی باب شده می توان در ارایه دستگاه معرفی نشده به یوتیوبرهای معروف دید. آن ها دستگاه‌هایی که هنوز رونمایی نشده اند را به صورت ناشناس نشان می دهند و علاوه بر جذب اعتبار و مخاطب برای خود، بحث پیرامون آن دستگاه را داغ می کنند. یکی از این دستگاه ها اوپو فاید ایکس ۲ است و امشب تصویری در توییتر یکی از این یوتیوبرها منتشر شده که این سوال را به وجود می آورد که آیا این اوپو فاید ایکس ۲ با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر است؟

اوپو فاید ایکس ۲

اوپو فاید ایکس ۲

اینکه این دستگاه دقیقا اوپو فایند ایکس ۲ باشد من شخصا امیدوارم که نباشد. اوپو فایند دستگاه بسیار پیشرو و جذابی بود که یکی از ویژگی های قابل ذکر آن نمایشگر دو لبه خمیده بود. این دستگاه جدید که تصویرش منتشر شده نمایشگر دو لبه خمیده ندارد و بعید است که نسل جایگزین اوپو فایند ایکس باشد.

این تصویر به عنوان یک دستگاه مجهز به دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر است و گفته شده که حدس بزنید چه دستگاهی است. با توجه به رابط کاربری و زبانه کشویی سمت راست نمایشگر، به نظر می رسد که باید یکی از برندهای چینی مانند اوپو یا ویوو باشد.

همچنین با توجه به آیکون Play Protect این دستگاه نمی تواند یکی از محصولات هواوی یا آنر باشد چون خدمات گوگل پلی برای آن ها بسته است.

بسیار خوب، با توجه به رابط کاربری می توان گفت این دستگاه به محصولات اوپو شباهت دارد. در حال حاضر تنها دستگاه قابل ذکری که از اوپو انتظار داریم، اوپو فایند ایکس ۲ است اما همانطور که بالاتر گفتم، امیدوارم این دستگاه یک محصول غیرمنتظره از اوپو باشد چون شخصا انتظار دارم طراحی اوپو فایند ایکس ۲ چیزی فراتر و غافلگیرکننده تر از اوپو فایند ایکس باشد.

نظر شما چیست؟ این دستگاه با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی از چه برندی خواهد بود؟

نوشته آیا این اوپو فاید ایکس ۲ با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر است؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.