وان پلاس ۸ پرو پشتیبانی از شارژ وایرلس را ارایه می کند

وان پلاس گارد خاصی در مقابل شارژ وایرلس داشت و پرچمدارهای این شرکت متاسفانه این ویژگی راه ندارند. این موضوع درباره گواهی IP نیز وجود داشت. حالا به نظر می رسد در نهایت وان پلاس ۸ پرو پشتیبانی از شارژ وایرلس را ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ویرایش وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

به‌تازگی توییتی توسط یکی از منابع معتبر حوزه تکنولوزی، در توییتر منتشر شده که قویا نشان می دهد وان پلاس در حال کار بر روی قابلیت شارژ بی‌سیم برای وان پلاس ۸ پرو است. این توییت، کاربران را با عبارت:

«مانند یک حرفه‌ای شارژ کن»

تشویق کرده و حاوی تصویری است که ظاهرا پرچم‌دار آینده وان پلاس را در حال شارژ شدن بی‌سیم نشان می‌دهد.

وان پلاس تابه‌حال از به‌کارگیری این تکنولوژی به‌خاطر راندمان پایین و مشکلات مربوط به داغ‌کردن بیش‌ازحد اجتناب کرده، اما با افزایش سریع محبوبیت آن به نظر می‌رسد که شرکت بالاخره تحت فشار مشتریان از آن استفاده خواهد کرد.

وان پلاس در زمینه راهکارهای شارژ باتری، سابقه طولانی دارد. این شرکت در سال 2016 با معرفی Dash Charge، یک شارژ سیمی سریع (شارژ یک‌روزه در عرض نیم‌ساعت) را در اختیار مشتریان خود قرار داد. این تکنولوژی حالا به اسم Warp Charge شناخته شده و از آن زمان تا به حال چندین ارتقا داشته است. جدیدترین نسخه آن Warp Charge 30T نام دارد که نشان می‌دهد وان پلاس می‌خواهد استراتژی مشابهی را درباره شارژ بی‌سیم اتخاذ کند.

رندر وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را ببینید

راهکارهای شارژ بی‌سیم در حال‌حاضر تاحدی کند هستند و تنها چند برند محدود توانسته‌اند روش‌های سریع‌تری را ارایه کنند. با این‌حال، وان پلاس چندین سال است که بر روی این قابلیت کار می‌کند و خوشبختانه قادر خواهد بود که با معرفی وان پلاس ۸ پرو آن را یک گام دیگر به جلو ببرد.

نظر شما چیست؟ شما شارژر وایرلس را در خرید خود چقدر تاثیر می دهید؟

نوشته وان پلاس ۸ پرو پشتیبانی از شارژ وایرلس را ارایه می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.