گلکسی ای ۱۱ با گلکسی ام ۱۱ و گلکسی ام ۳۱ تاییدیه Wi Fi گرفتند

خانواده گلکسی A که حالا به نوعی مجموعه‌ای از خانواده گلکسی A و گلکسی J برای بازار جهانی هستند و خانواده گلکسی M که مجموعه خانواده گلکسی J با گلکسی On برای بازارهای محلی شناخته می شوند، طرفداران زیادی دارند و عملکرد خوب آنها در فروش سامسونگ تاثیر بسزایی داشته است. نسل جدید این دستگاه ها یعنی گلکسی ای ۱۱ با گلکسی ام ۱۱ و گلکسی ام ۳۱ تاییدیه Wi Fi گرفتند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اعضای جدید خانواده گلکسی ام و گلکسی ای

از همین رو، کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا محصولات خود در این شاخه را بیشتر کرده و سه گوشی هوشمند جدید با نام‌های گلکسی M11، M31 و A11 را برای دریافت گواهی تأیید به موسسه Wi-fi Aaliance بسپارد.

خوشبختانه مدارک معتبر منتشر شده توسط موسسه یاد شده که محصولات اشاره شده را تأیید می‌کند، برخی مشخصات سخت‌افزاری آنها را نیز افشا کرده است. در این لیست‌ها، سه محصول با شماره ساخت‌های زیر را می‌بینیم:

  1. SM-M115F/DS یا گلکسی ام ۱۱
  2. SM-A115F/DS یا گلکسی ای ۱۱
  3. SM-M315F/DS یا گلکسی ام ۳۱

تمامی محصولات به سیستم عامل اندروید، نسخه ۱۰ مجهز هستند. دو مدل اول از باند تکی 2.4 گیگاهرتزی برخوردار بوده و مدل سوم، یعنی M31 با قابلیت باند دوگانه عرضه خواهد شد.

تنها اطلاعات دیگری که در مورد M11 در دسترس است، رنگ بندی دستگاه است. این محصول در رنگ‌های آبی، سیاه و بنفش در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند Galaxy M31 پیش‌تر با پردازنده اگزینوس 9611 و 6 گیگابایت رم در گیک بنچ مشاهده شده بود، اما برخی افراد بر این باورند که این محصول با پردازنده Snapdragon 665 روانه بازار می‌شود. همچنین پیش بینی می‌شود که این محصول میان رده سامسونگ با دوربین سه گانه 48 – 12 واید و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق معرفی شود.

شنیده‌ها در مورد گوشی Galaxy A11 نیز حاکی از آن است که این محصول با حافظه داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

در حال حاضر، تنها چنین اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار و سیستم عامل گوشی های گلکسی ام 11، گلکسی ام 31 و گلکسی اِی 11 در دسترس است. مطمئنا در صورت انتشار اخباری جدیدتر، آنها را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند.

منتظر این دستگاه های جدید خانواده گلکسی ام و گلکسی ای هستید؟

نوشته گلکسی ای ۱۱ با گلکسی ام ۱۱ و گلکسی ام ۳۱ تاییدیه Wi Fi گرفتند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.