رکورد Antutu با پرچمدار ریلمی شکسته شد
1 min read

رکورد Antutu با پرچمدار ریلمی شکسته شد

انتظار می‌رود که ریلمی در آینده‌ای نزدیک یک گوشی هوشمند پرچمدار با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی کند. شاید برای شما جالب باشد که رکورد Antutu با پرچمدار ریلمی شکسته شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شکسته شدن رکورد Antutu با پرچمدار ریلمی

این گوشی به تازگی در بنچمارک AnTuTu رویت شده است. گوشی مرموز مورد بحث در این تست “realme RMX2071” نام دارد و توانسته امتیاز 574,985 را کسب کند. این بالاترین امتیازی است که تا امروز توسط یک گوشی هوشمند بدست آمده است.

این گوشی احتمالاً Realme X50 Pro نام خواهد گرفت و نسخه به‌روزرسانی شده Realme X50 5G خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون 765G روانه باز شده است.

معمولاً در نتایج بنچمارک AnTuTu جزئیاتی درخصوص مشخصات دستگاه به چشم می‌خورد، اما در این تست هیچ اشاره‌ای به مشخصات دستگاه مورد بحث نشده است. با این حال، نتیجه‌ای که بدست آمده بسیار تحسین برانگیز است. برای مقایسه بد نیست بدانید که ریلمی X2 Pro در تست AnTuTu 8 امتیاز 467653 را کسب کرده بود و این در حدود 20 درصد بالاتر از امتیاز پرچمدار پیشین ریلمی می‌باشد.

به گفته یکی از افشاگران معروف چینی، ریلمی X50 Pro علاوه‌بر چیپست اسنپدراگون 865 دارای یک دوربین سلفی خواهد بود که در حفره دورن نمایشگر جای خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید بنچمارک Antutu در سال ۲۰۲۰ اهمیت خاصی برای کاربر داشته باشد؟

نوشته رکورد Antutu با پرچمدار ریلمی شکسته شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.