رندر جدید گلکسی اس ۲۰‌ اولترا با شیشه مات را ببنید (آپدیت شد)

درباره طراحی خانواده گلکسی اس ۲۰‌ کلیتی را می دانیم اما درباره جزییات هنوز قطعیتی وجود ندارد. امشب که کمتر از سه هفته دیگر را معرفی این خانواده فاصله داریم رندر جدید گلکسی اس ۲۰‌ اولترا با شیشه مات منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۲۰‌ اولترا با شیشه مات

گلکسی اس ۲۰‌ اولترا با شیشه مات

طبق رندرهای جدید گلکسی اس ۲۰ اولترا دو موضوع تایید می شود. اول دوربین چهارگانه که با یک دوربین پریسکوپی مجهز به ۱۰۰ برابر زوم دیجیتال ارایه می شود! اینکه سامسونگ چنین فاکتور تبلیغاتی را روی بدنه دستگاه درج می کند مشخصا برای آنها تعهد زیادی را به بار می آورد و باید به عملکرد دستگاه خود خیلی مطمئن باشد.

همچنین در این بخش می بینیم که طراحی دوربین آن یکتاتر و جذابتر از یک مستطیل مشکی است. به نوعی هم سامسونگ به صورت ناخودآگاه برتری دوربین پریسکوپی خود را به دوربین مربعی سه گانه آیفون ۱۱ پرو نشان می دهد.

موضوع دوم اما شیشه مات است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، سامسونگ برای اولین مرتبه از شیشه مات استفاده خواهد کرد. البته نسخه براق آن هم احتمالا موجود است.

دوربین سلفی گلکسی اس ۲۰ اولترا احتمالا ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود

پیش از این مشخص شده است که گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی، 6.7 اینچی و 6.9 اینچی WQHD پلاس خواهند بود.

گلکسی اس ۲۰ اولین سری از سامسونگ خواهد بود که از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود و این موضوع پیش از این در ویدئوی کوتاهی که از کار کردن با گلکسی اس ۲۰ پلاس منتشر شده بود، مشخص شده است.

بنابر گزارش‌های منتشر شده سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۰ را با پردازنده ساخت خود یعنی اکسینوس ۹۹۰ در بیشتر بازارها به فروش برساند و از نسخه دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ صرفا در برخی بازارهای منتخب بهره خواهد برد.

اگرچه برخی گزارش‌ها حاکی است که این نسخه ممکن است این بار در بازارهای بیشتری به فروش برسد و در عین حال هر سه مدل از پشتیبانی شبکه 5G برخوردار خواهند بود.

آپدیت شد: رندر گلکسی اس ۲۰‌ پلاس و گلکسی اس ۲۰

پس از این اطلاعات، رندرهای گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس هم منتشر شد که به قرار زیر است:

گلکسی اس ۲۰‌ پلاس

گلکسی اس ۲۰‌ پلاس

گلکسی اس ۲۰‌

گلکسی اس ۲۰‌

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این طراحی برای گلکسی اس ۲۰ اولترا جذاب است؟

نوشته رندر جدید گلکسی اس ۲۰‌ اولترا با شیشه مات را ببنید (آپدیت شد) اولین بار در ترنجی پدیدار شد.