قیمت گلکسی ای ۷۱ 5G احتمالا ۴۳۲ دلار خواهد بود
1 min read

قیمت گلکسی ای ۷۱ 5G احتمالا ۴۳۲ دلار خواهد بود

مشخصا در سال ۲۰۲۰ منتظر گوشی های 5G هستیم، این انتظار در میان رده ها بیشتر است و سامسونگ هم این را خوب می داند. شایعاتی درباره گلکسی ای ۷۱ 5G در ترنجی خوانده ایم و حالا امشب خبر مهمی به‌دست ترنجی رسیده است. قیمت گلکسی ای ۷۱ 5G احتمالا ۴۳۲ دلار خواهد بود و این البته قیمت چین است. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت گلکسی ای ۷۱ 5G

گلکسی ای ۷۱ 5G

امروز یکی از منابع خبری معتبر و نزدیک به سامسونگ اطلاعات جالبی درباره گوشی ارزان قیمت 5G این شرکت ارائه کرده است.

در اظهار نظر او که درباره طراحی قاب پشتی دستگاه است، می شنویم که تفاوت‌هایی با نسخه اصلی گلکسی ای ۷۱ وجود دارد. این تفاوت البته به قاب دوربین مربوط نمی‌شود و یک تغییر جزئی است. اما اینجا می توان اطلاعات بیشتری را نیز کسب کرد.

زیر این توییت سوال پرسیده می‌شود که درباره قیمت گلکسی ای ۷۱ 5G است. به گفته این منبع معتبر قیمت گلکسی ای ۷۱ 5G احتمالا ۴۳۲ دلار خواهد بود. البته همانطور که بالاتر گفتیم این قیمت چین است.

گلکسی ای ۷۱ 5G با اگرینوس ۹۸۰ و وای فای ۶ ارایه خواهد شد

دو ماه پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ۷۱ 5G با اگرینوس ۹۸۰ و وای فای ۶ ارایه خواهد شد. نسخه 5G گلکسی ای ۷۱ از چیپست میان رده اگزینوس ۹۸۰ بهره می برد؛ تراشه ای که علاوه بر پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، قابلیت استفاده از وای فای ۷ را نیز دارد. با این حال سامسونگ اولین شرکتی نیست که از این چیپست در اسمارت فون های خود استفاده می کند. کمپانی ویوو نیز گوشی Vivo X30 را با این پردازنده به زودی روانه بازار چین خواهد کرد.

پردازنده اگزینوس ۹۸۰ بر اساس لیتوگرافی 8 نانومتری ساخته شده و دارای هشت هسته است که دو هسته از نوع Cortex-A77 و شش هسته دیگر از نوع Cortex-A55 هستند. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، این تراشه به مودم 5G داخلی مجهز شده و این موضوع مصرف انرژی را به شدت کاهش می دهد. بنابراین به نظر می رسد که سامسونگ ضمن کاهش قیمت محصولات 5G خود، سایر مشخصات گوشی را در حد قابل قبولی نگه داشته است.

طبق اظهارات یکی از منابع، این شرکت کره ای برای نسخه 5G گوشی گلکسی A71 قیمت مناسبی را در نظر می گیرد. این محصول در رسانه های مختلف با شماره مدل SM-A716B به نمایش درآمده، البته ظاهرا نسخه جهانی آن دارای شماره مدل SM-A7160 بوده و دیر یا زود خبرساز می شود.

حجم باتری گلکسی ای ۷۱ 5G مشخص شد: ۴۵۰۰ میلی آمپر

همچنین پس از آن خواندیم که حجم باتری گلکسی ای ۷۱ 5G مشخص شد و ۴۵۰۰ میلی آمپر خواهد بود. آنجا تصویری از یک مرکز صدور مجوز برای فروش محصولات در کشور کره جنوبی به بیرون درز پیدا کرد که نشان می‌دهد این گوشی در بخش باتری نیز دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی است. این تصویر نشان می‌دهد که سامسونگ در نظر دارد یک باتری قدرتمند و 4500 میلی آمپر ساعتی را در این گوشی بگنجاند. البته پیش از این گوشی گلکسی A70 نیز با چنین باتری قدرتمندی روانه بازار شده بود.

نظر شما چیست؟ قیمت گلکسی ای ۷۱ 5G مناسب خواهد بود؟

نوشته قیمت گلکسی ای ۷۱ 5G احتمالا ۴۳۲ دلار خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.