دو گوشی ارزان ال جی لو رفتند
1 min read

دو گوشی ارزان ال جی لو رفتند

ال جی موبایل تلاش دارد بخش موبایل خود را به سوددهی برساند ولی ما فکر نمی کنیم در این راه خیلی جدی باشد. امروز تصویر دو گوشی ارزان ال جی لو رفته که می تواند تاییدکننده صحبت ما باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی ارزان ال جی

گوشی ارزان ال جی

ایوان بلس رندری را از دو موبایل ال جی با شماره مدل‌های L555DL و L455DL در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت. او به مشخصات سخت افزاری دستگاه‌ها اشاره‌ای نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد با دو گوشی اقتصادی ال جی از سری‌ Journey یا Solo مواجه هستیم.

ظاهرا هر دو محصول در آمریکا، توسط اپراتور Tracfone عرضه خواهند شد. در تصاویر می‌توانیم ناچ قطره‌ای و رابط کاربری آن‌ها را ببینیم که احتمالا UX 8.0 بر پایه اندروید ۹ است. حتما در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتری هم از این دو گوشی هوشمند منتشر می‌شود. متاسفانه به نظر نمی رسد واقعا ال جی تلاشی برای فروش این دستگاه ها داشته باشد چون اندروید ۹ برای دستگاهی که هنوز معرفی نشده و ما امروز شایعه آن را می شنویم، جالب نیست.

اما آخرین گزارش مالی ال جی، از کاهش ۲۵ درصدی فروش موبایل در مقیاس سالانه حکایت داشت. البته این کمپانی موفق شد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ زیان عملیاتی خود را نسبت به سه ماهه سوم کاهش دهد. برای سال پیش‌رو، ال جی امید زیادی به فروش بالای گوشی های 5G در کره جنوبی بسته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دو موبایل برای شما جذاب باشند؟ در چه رده قیمتی؟ برای پاسخ به این سوال دوباره نگاهی به ریلمی سی ۲ اس ۴۳ دلاری داشته باشید!

نوشته دو گوشی ارزان ال جی لو رفتند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.