مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۰ لو رفت

حدودا سه هفته مانده به معرفی پرچمدارهای ۲۰۲۰ سامسونگ حالا طی شایعه‌ای جدید از احتمال وجود لنز ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو برای تولید فیلم 8K در سامسونگ گلکسی اس ۲۰ گفته شده است. امشب مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۰ لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۰

چیزی تا معرفی سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 20 نمانده و بازار شایعات داغ‌تر شده است. در گزارشی جدید، .sammobile اعلام کرده قابلیت فیلم‌برداری 8K در سری گلکسی اس 20 وجود خواهد داشت و به این منظور، به لنز 64 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز می‌شود.

بر خلاف لنز 108 مگاپیکسلی Galaxy S20 Ultra، دوربین گوشی‌های اس 20 و اس 20 پلاس، لنز 12 مگاپیکسلی خواهند داشت که اندازه پیکسل بزرگ‌تری نسبت به سری اس 10 و گلکسی نوت 10 دارد. با این حال، با توجه به شایعات در نسل جدید سری اس، لنز تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی به‌کار خواهد رقت.

ظاهرا دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی قرار است برای ضبط فیلم‌هایی با کیفیت 8K استفاده شود. از آنجایی که فیلم‌های 8K وضوحی معادل 33.2 مگاپیکسلی دارند، تنها دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 20 اولترا توانایی فیلم‌برداری 8K دارد. علاوه بر این، از آنجایی که گفته شده در گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس توانایی فیلم‌برداری 8K وجود دارد، بنابراین منطقی است که این گوشی‌ها لنز تله 64 مگاپیکسلی داشته‌باشند. از سوی دیگر، زوم پریسکوپی مشابه اس 20 اولترا در این گوشی‌های وجود ندارد و آن‌ها برای زوم در عکس‌های 64 مگاپیکسلی خود، بسته به سطح زوم انتخاب شده توسط کاربر، تصویر را برش می‌دهند.

سامسونگ گلکسی اس 20با این حال، هنوز مشخص نیست که دوربین تله فوتو گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس از فاصله کانونی بالاتری برخوردار است یا صرفا به پیکسل/ برش دیجیتالی عکس 64 مگاپیکسلی برای بزرگنمایی جزئیات وابسته است. بدون فاصله کانونی بالاتری نسبت به دوربین اصلی، به نظر می‌رسد این یک قدم رو به عقب نسبت به قابلیت بزرگنمایی پرجمداران قبلی سری اس باشد.

خوشبختانه تنها دو هفته تا پرده‌بردای رسمی از سری گلکسی S20 فاصله داریم و بنابراین به زودی می‌توانیم جواب‌هایمان را در مورد چگونگی عملکرد دوربین این سه اسمارت فون دریافت کنیم. تا کنون، تنها چیزی که با اطمینان می‌توانیم از آن صحبت کنیم این است که سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا امکانات دوربین بهتری نسبت به سایر مدل‌ها ارائه خواهد کرد.

نوشته مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۰ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.