گلکسی ای ۵۱ نسخه 5G در بنچمارک دیده شد

دو هفته پیش بود که نسخه 5G گلکسی ای ۵۱ شاید ارایه شود. به نظر می رسد بحث جدی شده و گلکسی ای ۵۱ نسخه 5G در بنچمارک روئت می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۵۱ نسخه 5G

گلکسی ای ۵۱ نسخه 5G

سامسونگ چند ماه گذشته گلکسی ای ۵۱ را معرفی کرد و این شرکت به زودی نسخه 5G خود را که در بنچمارک Geekbench مدل شماره SM-A516N ظاهر شده است، ارایه کند.

بانک اطلاعاتی معیار مشخصات کلیدی از جمله ۶ گیگابایت حافظه رم در کنار اگزینوس ۹۸۰ و اندروید ۱۰ را فاش می کند. Geekbench مشخصات دیگری در مورد Galaxy A51 5G را تأیید نمی کند، اما از شایعات گذشته می دانیم که این تلفن هوشمند دارای حافظه پایه 128 گیگابایتی خواهد بود و در کره جنوبی به بازار عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد Galaxy A51 5G باید در هفته های آینده منتشر شود.

یک احتمال دیگر استفاده از پردازنده شرکت دیگری است. در گذشته گزارشی به عرضه گوشی های 5G سامسونگ با پردازنده های مدیاتک اشاره کرده بود. با توجه به این موضوع، شاید گوشی جدید این شرکت کره ای به چیپست مدیاتک Dimensity 1000 و یا Dimensity 8000 مجهز شود. انتظار می رود در آینده نزدیک با این دستگاه ملاقات کنیم.

نظر شما چیست؟ آیا بهتر نبود سامسونگ در ابتدای ارایه این دستگاه از احتمال ارایه نسخه 5G آن صحبت می کرد تا کاربران در خرید دقت بیشتری کنند؟

نوشته گلکسی ای ۵۱ نسخه 5G در بنچمارک دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.