حافظه داخلی گلکسی واچ ۲۰۲۰ احتمالا ۸ گیگابایت خواهد بود

گفته می شود مدل ۲۰۲۰ گلکسی واچ سامسونگ که با اسم گلکسی واچ ۲ یا گلکسی واچ اکتیو ۳ روانه‌ی بازار می‌شود٬ از ظرفیت داخلی دو برابری نسبت به نسل‌های پیش برخوردار بوده و ۸ گیگابایت حافظه را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. گفته می شود حافظه داخلی گلکسی واچ ۲۰۲۰ احتمالا ۸ گیگابایت خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حافظه داخلی گلکسی واچ ۲۰۲۰

گلکسی واچ ۲۰۲۰

سامسونگ پیرو گوشی موفق گلکسی واچ با یک فریم فیزیکی چرخان، یک ساعت دیگر به نام گلکسی واچ اکتیو را نیز در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد. این مدل فاقد فریم فیزیکی چرخان بود٬ اما سامسونگ در گلکسی واچ اکتیو 2 که شش ماه پس از نسل اول خود عرضه شد٬ از این فناوری استفاده کرد. گلکسی واچ اکتیو 2 دارای یک فریم چرخان دیجیتالی بود که هرچند شباهتی با فریم‌های فیزیکی ندارد٬ اما عملکرد خوبی را ارائه می‌کند.

برای نخستین بار٬ دو هفته پیش بود که مشخص شد سامسونگ در حال کار روی یک ساعت هوشمند کهکشانی جدید است. هرچند مشخص نیست این گجت پوشیدنی تحت برند گلکسی واچ ۲ یا گلکسی اکتیو ۳ عرضه می‌شود٬ ولی ما شنیده‌ایم حافظه‌ی داخلی آن از ۴ گیگابایت در مدل‌های فعلی٬ به 8 گیگابایت ارتقاء پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد امسال در سیاست نامگذاری محصولاتش تغییراتی بدهد٬ چه کسی می‌داند نام مدل 2020 گلکسی واچ چه خواهد بود!

آنچه که در حال حاضر مشخص است٬ در دست توسعه بودن یک ساعت هوشمند از سوی سامسونگ است که با شماره مدل SM-R840/845 و SM-R850/855 رویت شده است. احتمال دارد این ساعت در دو اندازه ارائه شود٬ ولی باید ببینیم همانند گلکسی واچ اکتیو ۲ در دو اندازه‌ی ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود یا سامسونگ اندازه‌ی آن‌ها را ارتقاء می‌دهد. وجود یک مدل با اتصال سلولی به معنای پشتیبانی از LTE برای هر دو نسخه نیز دور از انتظار نیست.

حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی٬ ظرفیتی در حدود دو برابر فضای ذخیره‌سازی ساعت‌های هوشمند اخیر سامسونگ است. این فضای بیشتر به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند اپلیکیشن‌های بیشتری روی ساعت خود نصب کنند و اگر قصد ندارند مدل LTE را خریداری کنند٬ بتوانند آهنگ‌های بیشتری را برای گوش دادن ذخیره کنند. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم قطعات داخلی این ساعت به‌روزرسانی شود و برخی قابلیت‌های جدید نرم افزاری نیز برای ارائه وجود داشته باشد. گزارشی که به تازگی منتشر شده٬ به حضور یک باتری 330 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب مدل SM-R840 اشاره دارند که کمی بزرگ‌تر از باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی در مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ اکتیو 2 است.

ما شنیده‌ایم که این گجت پوشیدنی جدید در مرحله‌ی چرخه‌ی توسعه قرار دارد؛ بنابراین بعید به نظر می‌رسد همراه با گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20 و گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ در 22 بهمن ماه سال جاری معرفی شود. با توجه به مقیاس نشت‌های اخیر٬ بعید به نظر می‌رسد به زودی شاهد رونمایی از این محصول باشیم و احتمالاً سامسونگ آن را همراه با گوشی گلکسی نوت 20 خود در نیمه‌ی دوم سال 2020 معرفی و روانه‌ی بازار خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند جدید سامسونگ هستید؟

نوشته حافظه داخلی گلکسی واچ ۲۰۲۰ احتمالا ۸ گیگابایت خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.