شرایط پیش فروش جک اس ۳ و جک جی ۴ بهمن ۹۸ با تحویل یکساله
1 min read

شرایط پیش فروش جک اس ۳ و جک جی ۴ بهمن ۹۸ با تحویل یکساله

امروز شرکت کرمان موتور پیش فروش نقدی و اعتباری خودروهای جک S3 و جک J4 را ویژه بهمن ماه ۹۸ اعلام کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط پیش فروش جک اس ۳ و جک جی ۴ بهمن ۹۸ با تحویل یکساله را مرور کنیم.

شرایط پیش فروش جک اس ۳ و جک جی ۴

شرایط پیش فروش جک اس ۳ و جک جی ۴ بهمن ۹۸ به قرار زیر خواهد بود:

شرایط فروش جک S3

جک اس ۳

در این شرایط فروش که به تازگی توسط کرمان موتور اعلام شده، خودروی جک S3 با ۲ نوع پیش فروش نقدی و اعتباری به فروش می رسد. قیمت قطعی جک S3 در این طرح فروش ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. در پیش فروش اعتباری، این خودرو با پیش پرداخت ۶۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و با قیمت قطعی به فروش می رسد. همچنین تخفیف ۱۰ میلیون ریالی هم در پیش فروش اعتباری در نظر گرفته شده و خودرو در دی ماه ۹۹ به مشتری تحویل می شود.

همچنین کرمان موتور برای جک S3 پیش فروش نقدی هم در نظر گرفته است. در این نوع فروش هم خودرو با قیمت قطعی و با پیش پرداخت نقدی ۸۷ میلیون تومان عرضه می شود. این در حالی است که تخفیف در نظر گرفته شده در پیش فروش نقدی، ۳۰ میلیون ریال است. با انتخاب این شرایط فروش، می توانید جک S3 خود را در دی ماه ۹۹ تحویل بگیرید.

شرایط فروش جک J4

جک جی ۴

جک جی ۴

کرمان موتور خودروی جک J4 را با قیمت پایه ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه کرده است. در پیش فروش نقدی جک J4 ، این خودرو با پیش پرداخت ۶۱ میلیون و ۳۵ هزار تومانی، با قیمت قطعی و تخفیف ۲۰ میلیون ریالی در آذر ماه ۹۹ به دست مشتری می رسد. همچنین خریدار می تواند در این پیش فروش نقدی پرداخت اولیه ۷۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی را هم انتخاب کند. در این حالت هم خودرو با قیمت قطعی در آذر ماه ۹۹ تحویل می شود. اما تخفیف در این نوع پیش فروش ۳۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

کرمان موتور جک J4 را با پیش فروش اعتباری با پیش پرداخت ۴۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان هم عرضه می کند. در این نوع فروش، تخفیف ۱۰ میلیون ریالی به مشتری تعلق می گیرد و خودرو با قیمت قطعی و در آذر ماه ۹۹ تحویل داده می شود.

نوشته شرایط پیش فروش جک اس ۳ و جک جی ۴ بهمن ۹۸ با تحویل یکساله اولین بار در ترنجی پدیدار شد.