حسگر اثرانگشت نسل بعدی آیفون ۹ شاید روی لبه دستگاه باشد
1 min read

حسگر اثرانگشت نسل بعدی آیفون ۹ شاید روی لبه دستگاه باشد

اخبار جدیدی در رابطه با نسل بعدی آیفون ۹ که هر نامی می تواند داشته باشد، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اسکنر اثر انگشت این محصول روی فریم آن قرار می گیرد. حسگر اثرانگشت نسل بعدی آیفون ۹ شاید روی لبه دستگاه باشد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

حسگر اثرانگشت نسل بعدی آیفون ۹

اپل

به نظر می رسد که اپل تصمیم گرفته نسل بعدی آیفون ۹ را به اسکنر اثر انگشت روی فریم مجهز کند. هنوز مشخص نیست که آیا این تصمیم ربطی به ویروس کرونا دارد یا خیر. این محصولات احتمالا با نام آیفون ۱۰ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ به همراه سنسور اثر انگشت عرضه خواهند شد.

آیفون 10 در واقع جانشینی برای آیفون 9 است که ظاهرا در ماه مارس سال جاری معرفی می شود. گوشی آیفون 9 یا همان آیفون SE 2 دارای نمایشگر LCD با اندازه 4.7 اینچ بوده و ظاهری شبیه به مدل قبلی خود یعنی آیفون 8 دارد. به بیان بهتر، آیفون 9 نیز به سنسور اثر انگشت و دکمه هوم در حاشیه پایینی دستگاه مجهز خواهد بود.

آیفون 10 که در سال 2021 عرضه می شود نیز دارای نمایشگر 4.7 اینچی خواهد بود؛ با این حال سنسور اثر انگشت آن روی فریم قرار می گیرد. ظاهرا برخلاف بسیاری از گوشی های اندرویدی، به نظر نمی رسد اپل در پیاده سازی این طرح جدید با مشکل خاصی مواجه شود.

نظر شما چیست؟ چه جایگاهی را برای حسگر اثرانگشت بهتر می دانید؟

نوشته حسگر اثرانگشت نسل بعدی آیفون ۹ شاید روی لبه دستگاه باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.