گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و شارژر ۸۰ واتی ارایه می شود

گفته می شود گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G از رم 16 گیگابایتی و یک فناوری شارژ خلاقانه با تکیه بر یک فن خنک کننده بهره می‌برد. Nubia Red Magic 5G یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G‌ بازار خواهد بود. گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و شارژر ۸۰ واتی ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G

تایید شده است که گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G به یک نمایشگر با نرخ رفرش 144 هرتزی، فناوری شارژ سریع 80 وات و اتصال 5G‌ دو حالته مجهز خواهد بود.

ما همچنین تصاویر زنده‌ای را نیز از این گوشی در دستان مدیرعامل شرکت نوبیا دیده‌ایم که نرخ پایین صفحه نمایش این گوشی را به رخ می‌کشید. حالا مدیرعامل این شرکت، Ni Fei جزئیات بیشتری از این گوشی را با کاربران به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد رد مجیک 5 جی به 16 گیگابایت رم LPDDR5 و شارژ سریع همراه خنک کننده مجهز خواهد بود.

وی در ادامه توضیح داده است که این راه حل شارژ با تکیه بر یک فن خنک کننده فعالیت می‌کند تا اجازه ندهد گوشی در هنگام استفاده از شارژ پر سرعت، بیش از حد داغ کند. در واقع گوشی هنگام سپری کردن چرخه‌های شارژ، به صورت خودکار دما را نشان می‌دهد و در صورت لزوم فن روشن می‌شود تا دمای سطح آن کاهش پیدا کند.

نتیجه‌ی این امر، کاهش زمان شارژ و اتلاف حرارت هنگام چرخه‌های شارژ است که به طور کلی به سلامت طولانی‌تر سلول‌های باتری نیز کمک می‌کند.

علاوه بر یک رم جدید و جزئیاتی که از فناوری شارژ سریع این گوشی به دست ما رسیده، ما همچنین می‌توانیم یک نمونه تصویر ثبت شده توسط گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5 جی را نیز مشاهده کنیم که سطح جزئیات چشمگیر آن حتی در سطح پیکسل‌ها را به رخ می‌کشد.

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، دوربین این گوشی به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 همراه با دو سنسور دیگر که جزئیات آن‌ها فعلاً در دست نیست، مجهز خواهد بود.

نوشته گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و شارژر ۸۰ واتی ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.