قابلیت Quick Take دوربین گلگسی اس ۲۰ یک ویژگی جذاب خواهد بود

زمان زیادی به برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ باقی نمانده است و به‌زودی این شرکت از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد. تا امروز اطلاعات بسیاری زیادی درخصوص گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ سامسونگ لو رفته و از چند ماه پیش می‌دانیم که این گوشی‌ها قرار است چه سخت‌افزاری داشته باشند. امروز گفته می شود که قابلیت Quick Take دوربین گلگسی اس ۲۰ یک ویژگی جذاب خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قابلیت Quick Take دوربین گلگسی اس ۲۰

قابلیت Quick Take دوربین گلگسی اس ۲۰

جدیدترین خبر در رابطه با Galaxy S20 سامسونگ توسط Max Weinbach از وبسایت XDADeelopers منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که در توئیت او منتشر شده سامسونگ قرار است ثبت چندین عکس به‌طور همزمان با دوربین‌ها را بسیار آسان کند. او گفته است که این اس20 می‌تواند با 2 یا 3 لنز عکس بگیرد و پس از آن شما می‌توانید عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

قابلیت جدید Quick Take نام دارد و به شما امکان آن را می‌دهد تا تنها با فشار دادن یک بار کلید شاتر با دوربین‌های مختلف گوشی عکس بگیرید. با این ویژگی احتمالاً شما می‌توانید انتخاب کنید که با کدام دوربین‌ها تصاویر ثبت شود. به عنوان مثال، دوربین اصلی و دوربین فوق عریض یا دوربین فوق عریض و تله‌فوتو.

افرادی که در حال حاضر از گوشی‌های جدید با دوربین‌های چندگانه بهره می‌برند، زمانیکه نمی‌دانند یا مطمئن نیستند با کدامیک از دوربین‌ها می‌توانند بهترین تصویر را ثبت کنند، بین آنها سوئیچ می‌کنند و به نوعی با این قابلیت آشنا هستند. اما حالا Quick Take امکان ثبت تصویر به‌طور همزمان با دوربین‌ها را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

البته بد نیست به این نکته اشاره کنیم که قابلیت Quick Take چندان هم انقلابی نیست. پیش از این گوشی‌های ال‌جی از این قابلیت بهره می‌بردند، اما حالا که امکان آن در گوشی‌های محبوب اندرویدی لحاظ می‌شود، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. آنچه که این قابلیت را می‌تواند جذاب‌تر هم بکند، اینست که سامسونگ آن را به گوشی‌های دیگر مانند گلکسی S10 نیز اضافه کند. احتمالاً Quick Take تنها با یک آپدیت نرم‌افزاری برای One UI قابل دسترسی برای گوشی‌های دیگر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که قابلیت Quick Take دوربین گلگسی اس ۲۰ یک ویژگی جذاب خواهد بود؟

نوشته قابلیت Quick Take دوربین گلگسی اس ۲۰ یک ویژگی جذاب خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.