دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با رانا سال و سورن سال ۱۶ بهمن ۹۸ رسما معرفی می شوند

مدتی است که درباره محصولات جدید ایران خودرو شایعاتی می شنویم، از دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک تا رانا پلاس و سورن پلاس. امروز اما خبر می رسد که دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با رانا سال و سورن سال ۱۶ بهمن ۹۸ رسما معرفی می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن ها صحبت کنیم.

همزمان با راه اندازی آزمایشی خط تولید “دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک”، دو محصول “رانا سال” و “سورن سال “معرفی خواهد شد. خط تولید آزمایشی دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک روز چهارشنبه ۱۶ بهمن با حضور مسئولین کشوری و مدیران ایران خودرو رسما آغاز بکار می کند.

همچنین در این مراسم دو محصول جدید ایران خودرو، یعنی رانا سال و سورن سال نیز رونمایی و معرفی خواهد شد. وزرای صنعت، معدن و تجارت، و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم راه اندازی خط تولید محصول جدید ایران خودرو و معرفی خودروهای جدید حضور خواهند داشت.

به صورت کلی انتظار می رود که این سه محصول شامل آپشن هایی باشند که پیش از این به دلیل تحریم ها از نسل قبلی هر کدام حذف شده بود و حالا با قیمت بالاتر در یک نمونه مثلا جدیدتر ارایه می شوند. البته تغییراتی مانند تعویض چراغ ها نیز محتمل است.

نظر شما چیست؟ منتظر معرفی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با رانا سال و سورن سال هستید؟

نوشته دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با رانا سال و سورن سال ۱۶ بهمن ۹۸ رسما معرفی می شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.