ماجرای لباس فضانوردی معرفی شده توسط وزیر ارتباطات چیست؟

امروز وزیر ارتباطات در توییتر خود تصویری منتشر کرد که با متن “لباس فضانوردان” و هشتگ آینده روشن، تصویری از یک لباس فضانوری با پرچم ایران روی بازو راستش دیده می شد. با اینکه این وزیر جوان باید انتظار می داشت فالور‌هایش خیلی هوشمندتر از این حرف ها باشند اما به نظر می رسد که اینجا مشکلی وجود داشته که یا ایشان به آن توجه نداشته یا هر موضوع دیگری! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ماجرای لباس فضانوردی معرفی شده توسط وزیر ارتباطات صحبت کنیم.

لباس فضانوردی معرفی شده توسط وزیر ارتباطات

لباس فضانوردی معرفی شده توسط وزیر ارتباطات

تصویر بالا تقریبا گویای همه چیز است. لباس فضانوردی معرفی شده توسط وزیر ارتباطات را با یک استفاده ساده از گوگل لنز می توناید در فروشگاه کاستوم های شگفت انگیز (Wonder Costumes) پیدا کنید. جالب اینکه این لباس یک لباس برای جشن هایی مثل جشن هالووین است که تم فضانوری دارد و لوگوهای امریکایی روی آن وجود دارد.

فرضیه یکسان بودن این لباس ها زمانی قوت گرفت که محل دوخت دو لوگوی روی محل سینه فضانوران را روی لباس نمایش داده شده توسط آذری جهرمی کاملا مشخص است در حالی که خود لوگو ها وجود ندارند!

حتی جیب روی بازو چد و دیگر موارد هم شبیه به همین لباس ساده تم میهمانی فضانوری (!) امریکایی‌هاست. به هر صورت هنوز وزیر ارتباطات بازخورد رسمی نسبت به این موضوع نشان نداده اند و ما واقعا دوست داریم بدانیم که ما اشتباه می کنیم یا ایشان ما را کم هوش تصور کرده اند و در بهبوهه پرتاپ ماهواره ظفر دوست داشته اند مقداری اطلاعات غلط را هم به خورد افکار عمومی بدهند؟

نظر شما درباره ماجرای لباس فضانوردی معرفی شده توسط وزیر ارتباطات چیست؟

نوشته ماجرای لباس فضانوردی معرفی شده توسط وزیر ارتباطات چیست؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.