تاریخ معرفی ردمی ۹ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مشخص شد: ۲۲ بهمن ۹۸
1 min read

تاریخ معرفی ردمی ۹ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مشخص شد: ۲۲ بهمن ۹۸

چند ساعت پیش بود که در ترنجی خواندیم پاوربانک ردمی در راه است. به نظر می رسد شیائومی و ردمی می خواهند روی ۲۲ بهمن پرباری داشته باشند. امشب خبر می رسد که تاریخ معرفی ردمی ۹ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مشخص شده و ۲۲ بهمن ۹۸ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی ردمی ۹

تاریخ معرفی ردمی ۹

همین ابتدا باید بگویم که ردمی ۹ یا ردمی ۹ ای دستگاهی است که با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری قرار است ۲۲ بهمن رونمایی شود. البته هیچ چیز بعید نیست و شاید ردمی نام دیگری برای این دستگاه در نظر بگیرد. اگر به یاد داشته باشید ما یک ماه پیش شایعه در ترنجی خواندیم که می گفت شیائومی ردمی ۹ با چیپست مدیاتک هلیو جی ۷۰ توسط زمستان ۹۸ معرفی خواهد شد.

یکی از پوستر‌های منتشر شده برای مراسم ردمی از عملکرد خوب این دستگاه در زمینه عکاسی پرتره خبر می‌دهد و این موضوع را نیز می‌توانیم از روی نوشته “For perfect Portraits” متوجه شویم اما نباید همه چیز را با یک پوستر تبلیغاتی جمع ببندیم و همیشه تبلیغات کمپانی‌های مختلف، هیجان رونمایی از دستگاه‌های این شرکت‌ها را بالاتر می‌برند.

همچنین در کنار تیزری که در رابطه با دوربین این دستگاه منتشر شده است، دو تیزر دیگر در رابطه با جنس پنل پشتی دستگاه و ظرفیت باتری دستگاه نیز منتشر شده است که نشان از استفاده ردمی از باتری 5000 میلی آمپری برای این دستگاه دارد. همچنین جنس پنل پشتی دستگاه نیز طبق پوستر منتشر شده به صورت “Strong Grip” خواهد بود و نباید نگرانی از لیز خوردن این دستگاه از دستان خود داشته باشید. البته این مورد می‌تواند به استفاده ردمی از ماده دیگری به غیر از شیشه در پشت دستگاه اشاره داشته باشد اما به احتمال زیاد این اتفاق نخواهد افتاد و ردمی این دستگاه را با ترکیب فلز و شیشه لوکس وارد بازار خواهد کرد.

عبارت DUMDAAR در هر سه تیزر منتشر شده از این دستگاه دیده می‌شود که به معنای “ Country’s PowerFul SmartPhone” می‌باشد و اگر این مورد برای شما آشنا نیست باید بگوییم که از این کلمه برای رونمایی از Redmi 8A نیز استفاده شده بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ردمی ۹ یا ردمی ۹ ای معرفی خواهند شد؟

نوشته تاریخ معرفی ردمی ۹ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مشخص شد: ۲۲ بهمن ۹۸ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.