قیمت خانواده گلکسی اس ۲۰ چقدر است؟
1 min read

قیمت خانواده گلکسی اس ۲۰ چقدر است؟

هر دستگاهی هرقدر هم که شایسته باشد این در نهایت قیمت آن است که مشخص می کند موفق است یا خیر. با اینکه هنوز خانواده گلکسی اس ۲۰ رسما معرفی نشده اند اما شایعات درباره قیمت آن ها به ما اطلاعاتی می دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم قیمت خانواده گلکسی اس ۲۰ چقدر است؟

قیمت خانواده گلکسی اس ۲۰

گلکسی اس ۲۰

شایعات جدید درخصوص قیمت گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ در ایالات متحده است. طبق اطلاعاتی که توسط یک منبع داخلی منتشر شده است، قیمت گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۰ از ۱۰۰۰ دلار برای نسخه استاندارد آغاز خواهد شد و در گران‌ترین نسخه، یعنی S20 Ultra به ۱۴۰۰ دلار هم خواهد رسید. نسخه میانی این دو گوشی، یعنی S20+ هم انتظار می‌رود که با قیمت ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه شود. البته در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها برای نسخه‌های LTE گوشی‌ها است و هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت نسخه 5G این سه گوشی منتشر نشده است.

مشخصا می توان گفت که این قیمت ها گران است و اگر حقیقت داشته باشد سامسونگ شانسی در مقابل رقیب خود یعنی اپل آن هم با آیفون ۹ حدود ۴۰۰ دلار در پیش و آیفون ۱۱ هقتصد دلاری نخواهد داشت.

پیش از این گفته شده بود که قیمت گوشی‌های سری S20 در بریتانیا از 800 پوند برای نسخه 4G S20 و 875 پوند برای نسخه 5G آغاز خواهد شد، در حالیکه انتظار می‌رود نسخه 4G گوشی اس 20 پلاس با قیمت 1000 پوند و 5G با قیمت 1075 پوند به بازار عرضه شود. نسخه S20 اولترا هم که گرانترین آنها است تنها در نسخه 5G و با قیمت 1145 پوند ارائه می‌شود.

در هرحال، این اعداد و ارقام تا زمانیکه به‌طور رسمی و توسط سامسونگ اعلام نشوند، در حد شایعه باقی خواهند ماند. اما خبر خوب اینست که سامسونگ 5 روز دیگر به‌طور رسمی از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد و اطلاعات تکمیلی در همان زمان اعلام خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قیمت ها مناسب است؟

نوشته قیمت خانواده گلکسی اس ۲۰ چقدر است؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.