هواوی پی ۴۰ پرو را در واقعیت ببینید: حذف حاشیه لبه پایین

چندی پیش تصاویری منتسب به هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو منتشر شده بود. علاوه بر رندرها، شاهد تصاویری بودیم که این دستگاه را در قاب برش‌نخورده نشون می داد. امروز اما یک نمای واضح از هواوی پی ۴۰ پرو را در واقعیت داریم که نوید حذف حاشیه لبه پایین را می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی پی ۴۰ پرو

هواوی پی ۴۰ پرو

امروز در ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی هواوی پی ۴۰ احتمالا ۷ فروردین ۹۸ باشد. این یعنی تقریبا چیزی حدود پنجاه روز دیگر ما خانواده پرچمدار هواوی P40 را خواهیم شناخت و مدتی بعد به بازار عرضه می شوند.

در تصویری که منتسب به هواوی پی ۴۰ پرو است، دستگاهی را می بینیم که حاشیه لبه بالا و پایین آن کمترین در بین تمام موبایل‌هاست. من البته اینجا احتمال دستکاری تصویر را می دهم چون تا کنون چنین حاشیه های بسیار کمی در بین موبایل ها نه وجود داشته و نه به نظر میرسد که بتواند وجود داشته باشد. اگر هواوی بتواند حاشیه نمایشگر P40 پرو را به این اندازه کاهش دهد واقعا یک خروجی چشمگیر داشته است.

سوراخ نمایشگر برای دوربین دوگانه سلفی بزرگتر از چیزی است که در رقبایی مانند گلکسی اس ۱۰ پلاس دیده بودیم. به هر صورت باید صبر کرد و مشخصات دوربین سلفی این دستگاه را دید.

موضوع دیگر درباره رابط کاربری هواوی پی ۴۰ پرو است که احتمالا EMUI 12 باشد. همانطور که می بینید به صورت کلی همان الگویی که ابتدا در One UI سامسونگ دیده بودیم، اینجا هم هست. ابتدای منو پایین تر از لبه بالای نمایشگر نمایش داده می شود تا راحت تر بتوانید با یک دست با آن کار کنید. همچنین آیکون ها نیز تغییراتی به خود دیده اند.

نظر شما چیست؟ آیا این دستگاه واقعا هواوی پی ۴۰ پرو است؟

نوشته هواوی پی ۴۰ پرو را در واقعیت ببینید: حذف حاشیه لبه پایین اولین بار در ترنجی پدیدار شد.