دوربین شیائومی می ۱۰ پرو فیلم برداری 8K و عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد
1 min read

دوربین شیائومی می ۱۰ پرو فیلم برداری 8K و عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد

هر چند پیش از این شایعات به ما اطلاعات مشابهی را درباره Xioami Mi 10 Pro می دادند اما امشب پوستر این محصول به ما می گوید که دوربین شیائومی می ۱۰ پرو فیلم برداری 8K و عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین شیائومی می ۱۰ پرو

دوربین شیائومی می ۱۰ پرو

شیائومی می ۱۰ احتمالا نسخه های مختلفی داشته باشد و با توجه به Mi Note 10 که یک میان رده مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است تصور اینکه حداقل یکی از این دستگاه ها دوربینی با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته باشد اصلا بعید نیست.

به نظر می رسد Xiaomi Mi 10 را باید نخستین گوشی هوشمند بدانیم که همزمان، به جدیدترین سنسور دوربین سامسونگ و تازه‌ترین چیپست پرچمدار کوالکام تجهیز می‌شود.

گزارش‌های قبلی، به قدرت گرفتن پرچمدار آتی شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ حکایت داشتند. حالا هم یک افشاگر چینی، دوربین شیائومی M10 را مجهز به سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی توصیف کرده است. احتمالا این مجموعه دوربین، چهارگانه و دارای چیدمان تقریبا مشابهی با شیائومی می ۹ خواهد بود.

این دوربین همچنین قابلیت زوم ۵۰ برابر دیجیتال را هم خواهد داشت. در بخش فیلم برداری رزلوشن 8K نیز در دسترس است و به این ترتیب این دستگاه در کنار گلکسی اس ۲۰ از اولین دستگاه ای مجهز به فیلم برداری 8K خواهد بود.

موضوع قابل توجه دیگر بلندگوهای استریو بالانس است. این به آن معناست که هر دو بلندگو باید دقیقا یکسان باشند و مانند نمونه هایی که از بلندگوی مکالمه برای بلندگوی دوم استفاده می کنند، نیست.

انتظار می‌رود در پنل جلوی گوشی، یک نمایشگر OLED حفره‌دار برای میزبانی از دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای وجود داشته باشد.

شایعات دیگر، به پشتیبانی شیائومی می ۱۰ پرو از شارژ فوق سریع ۶۵ وات اشاره دارند. این یعنی باتری دستگاه در مدت 35 دقیقه، کاملا شارژ خواهد شد؛ آن هم باتری بزرگی که 4800 میلی‌آمپر ساعتی توصیف شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۰ پرو هستید؟

نوشته دوربین شیائومی می ۱۰ پرو فیلم برداری 8K و عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.