نمونه زوم ۳۰ برابر گلکسی اس ۲۰ را ببینید
1 min read

نمونه زوم ۳۰ برابر گلکسی اس ۲۰ را ببینید

پس از لو رفتن اطلاعات مربوط به طراحی، سخت افزار و قیمت، حال شاهد انتشار اولین تصاویر گرفته شده با دوربین گلکسی S20+ در حالت زوم 30 برابری هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نمونه زوم ۳۰ برابر گلکسی اس ۲۰ را ببینید.

زوم ۳۰ برابر گلکسی اس ۲۰

زوم ۳۰ برابر گلکسی اس ۲۰

در روزهای گذشته علاوه بر تصاویر زنده و طراحی نهایی، شاهد انتشار اطلاعات مربوط به مشخصات فنی و قیمت نسخه‌های مختلف پرچمداران گلکسی اس ۲۰ سامسونگ بودیم. چندی پیش شاهد انتشار عکس‌های ثبت شده با دوربین پرچمدار گلکسی اس ۲۰ در حالت شب بودیم؛ حال به تازگی تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی اس 20 پلاس در حالت بزرگنمایی 30 برابری منتشر شده است که قابلیت‌های دوربین این پرچمدار را به خوبی نمایش می‌دهد.

با توجه به این تصویر می‌توان گفت که سامسونگ قابلیت زوم دیجیتالی ۳۰ برابری را برای پرچمداران گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس در نظر گرفته است. در حال حاضر نسخه‌های فعلی پرچمداران خانواده گلکسی سامسونگ به قابلیت زوم دیجیتالی ۱۰ برابری مجهز شده‌اند و قابلیت زوم دیجیتالی ۳۰ برابری یک پیشرفت بزرگ برای سری گلکسی اس ۲۰ به شمار می‌رود؛ البته این قابلیت به لطف سنسور اختصاصی تله فوتو ممکن شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، پرچمداران گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس به سنسور تله فوتو 64 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که علاوه بر قابلیت بزرگنمایی دیجیتالی 30 برابری، وظیفه فیلم‌برداری با کیفیت 8K را نیز به عهده دارد. در این بین نسخه ویژه گلکسی اس 20 اولترا به لطف سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی دیجیتالی 100 برابری مجهز شده است.

تصویر این توسط دوربین پرچمدار گلکسی اس 20 پلاس به ثبت رسیده است و در آن شاهد مقایسه حالت عادی با زوم 30 برابری دیجیتالی هستیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عملکرد خوبی را از زوم ۳۰ برابر شاهدیم که بخواهیم از زوم ۱۰۰ برابر شاهد باشیم؟! من فکر نمی کنم.

نوشته نمونه زوم ۳۰ برابر گلکسی اس ۲۰ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.