پوستر جدید شیائومی می ۱۰ را ببینید
1 min read

پوستر جدید شیائومی می ۱۰ را ببینید

تاکنون اطلاعات متنوعی از شیائومی می ۱۰ دریافت کردیم که به نظر می رسد این شرکت چینی می خواهد یک پرچمدار جذاب در رده قیمتی ویژه خود ارایه کند. امروز اما پوستر جدید شیائومی می ۱۰ منتشر شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

پوستر جدید شیائومی می ۱۰

پوستر جدید شیائومی می ۱۰

در حالی که شیائومی برای معرفی جهانی خانواده شمی ۱۰ مراسمی را در تاریخ ۴ اسفند در کنگره جهانی موبایل برگزار می کند، در یک کنفرانس آنلاین در تاریخ ۲۴ بهمن شاهد رونمایی از این محصولات در کشور چین خواهیم بود. پیش از این مراسم، شیائومی چندین تیزر از پرچمداران آینده خود منتشر کرده است. به تازگی شاهد انتشار پوستری رسمی شیائومی Mi 10 هستیم.

همانطور که در پوستر بالا می بینید، شیائومی می ۱۰ به صفحه نمایش خمیده دارای سوراخ برای دوربین سلفی را میزبانی می کند. در اطراف نمایشگر حاشیه های بسیار کمی به چشم می خورد و در بخش بالایی آن، اسپیکر مکالمه حضور دارد. این دستگاه از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. در حال حاضر اندازه صفحه نمایش گوشی های سری شیائومی Mi 10 مشخص نشده است.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه به چشم می خورد که سنسور اصلی آن، سامسونگ ISOCELL Bright HMX با رزولوشن 108 مگاپیکسل خواهد بود. انتظار می رود نسخه پرو شیائومی Mi 10 دارای دوربین اصلی پنج‌گانه باشد.

بر اساس اطلاعات رسمی، پرچمداران آینده شیائومی دارای نمایشگر با رفرش ریت 90 هرتز، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵، رم LPDDR5، حافظه UFS 3.0 و سیستم خنک کننده مایع خواهند بود. پوستر شیائومی Mi 10 اشاره ای به مشخصات این گوشی هوشمند نمی کند.

قیمت احتمالی شیائومی می ۱۰

گفته می شود که شاید شیائومی برای می ۱۰ نسبت به نسل های قبلی افزایش قیمت داشته باشد و برای مشخصات حافظه داخلی و حافظه رم به قرار زیر، قیمت های ذکر شده را اعلام کند:

8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 600 دلار
8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی: 644 دلار
12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی: 701 دلار

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی می ۱۰ دستگاه موفقی خواهد بود؟

نوشته پوستر جدید شیائومی می ۱۰ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.